Gå til innhold

Hvor kjenner dere spark fra den lille jenter????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) Jeg er gravid i uke 25+4 og har de siste ukene kjent spark fra den lille høyt oppe i magen spesielt på høyre side under ribb beina..Han sparker også lengre ned i magen rundt navelen...det er så deilig å se at han beveger på seg og man ser at magen beveger på seg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner sparkene ganske langt nede midt på magen, men så er han i seteleie foreløpig så ikke så rart. Jeg er i uke 20!

Ser ut som han har funnet favorittstillingen sin allerede - men har god tid på å snu seg heldigvis.

Skrevet

Jeg har morkaka på overkant, dvs også ned foran og bak, så jeg kjenner kun spark helt nederst i magen. Men av og til er det som om hele magen beveger på seg :) Jeg er 20+0 i dag :)

Skrevet

Undersiden av navlen som regel. Har foreliggende morkake så kjenne rliksom ikek noe fra rett før navlen og opp, utenom en skjelden gang. Kjenner også spark gaanske langt ned..skulle jo trodd det var nede i musa haha, men det er nok når hun sitter inni der:)

Skrevet

er 23+3 og kjenner fremdeles spark mest under navelen...morkaken ligger på bakre vegg så er vel helst at hun ligger i sete kan jeg tenke meg=)

Skrevet

Overalt!! Har en liten akrobat i magen! Er 27+4.

Skrevet

kjenner overalt jeg oxo...helt nede under navelen, og ved ribbeina høyt oppe...aktiv jente :) slitsomt når det er ved ribbeina...vil liksom dytte henne nedover :)

26+5 idag

Skrevet

Jeg kjente masse spark nede, under navlen, fra uke 18 - 24, men nå i uke 25 kjenner jeg de overalt, så tror han har snudd seg til rett leie :) Jeg har foranliggende morkake da...

Skrevet

Jeg er gravid 23+4, og kjenner sparkene utrolig godt.. Ser magen spretter ut der han velger å sparke..

han sparker mest ved navlen og rundt der nå, så er nok ikke lenge til før jeg kjenner det i ribbeina også:P he he:)

har ett par filmsnutter nå hvor jeg ser han spretter ut mot magen :o)

Skrevet

Jeg er 20+0 i dag, og har frem til i går omtrent bare kjendt spark nederst i magen, og gjerne inni magen over underlivet på en måte... Vanskelig å forklare, med jeg kjenner det "dirrer" over underlivet inni magen... Hehe!

Men i går kjendte jeg det godt og tydelig (kunne sees utenpå magen når spark kom!) oppe ved siden av navelen! Hehe! Utrolig artig!

Morkaken ligger under navlen og ned...

Har kjendt den lille gutten i ca 4 uker nå:) så koselig, og det går mer og mer opp for meg at lillebror kommer snart<3

Skrevet

Kjenner det overalt :-) Helt herlig!

Skrevet

24+2 her og de sparker overalt ^^,

Tvillinger som bor i min mage,så er spark overalt :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...