Gå til innhold

Hvor mange dager på sykehus etter ks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange dager var dere på sykehuset etter ks?

hørt at man må ha blodfortynnende i 5 dager? hvorfor kan noen dra hjem etter bare 2 dager da?

får man barsel tårer på samme måte?

fødte på en fredag morgen sist, å mandag klarte jeg ikke være på sykehuset mer pga jeg bare gråt å gråt....

(vaginal fødsel) førstegangs fødene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig med alt fra 2 til 5 dager, det kommer an på sykehuset du er på, hvilken form du er i etterpå, hvordan babyen har det etc etc.. Man må få blodfortynnende for å forhindre blodpropp, pga smerter blir mange mer inaktive og man får derfor sprøyte i magen. De som reiser hjem er enten veldig oppegående slik at de ikke trenger sprøyte, eller de har lært å sette sprøyta selv.. Barseltårene kommer de på samme måte som om man har født vaginalt.. Det kan ta lengre tid å få melk..

Skrevet

Jeg var på sykehuset i 2,5 døgn etter keisersnittet. Fikk blodfortynnende sprøyte rett før jeg reiste( tror jeg fikk 2 eller 3 sprøyter til sammen). Jeg fikk også med en sprøyte som jeg måtte sette selv, men om du ikke vet hvordan du gjør det så må du være på sykehuset.

Jeg fikk kraftige barseltårer, og syntes hele verden raste fra hverandre foran øynene mine. Så ja det er nok uavhengig av fødselsmetode om man får barselstårer eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...