Gå til innhold

Om man slutter å røyke, og røyker to røyk på fest 7 mnd etter man har stumpet røyken....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...har man da fått alle avfallstoffene man hadde før man sluttet å røyke?

 

Har man da ødelagt renselsen fra den siste røyken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

 

Men sjansen for at du er en røyker igjen innen sommeren er over er mangedoblet. Skjerpings! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :D

 

Jeg kommer nok ikke til å røyke på hverdagen, men kommer ikke til å slutte å røyke når det er fest :) Nå fester jeg 4 ganger i året, så de få røykene der, skal jeg unne meg :D

 

Takk for svar :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å slutte og røyke 2-3 ganger før jeg klarte det. Alle gangene var det festrøyking som gjorde at jeg begynte igjen. Jeg tør ikke røyke på fest, men om du vil ta den sjansen - deg om det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet og røyke for litt over 3år siden. Røyker som deg på fest 2-4ganger i året! Ingen problemer med å holde meg til det gitt.

 

Godt med festrøyk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør det! Alle de jeg kjenner som har sluttet å røyke, men så sprukket igjen, har gjort det fordi de har trodd at de kan klare å være festrøykere.

 

Ingen jeg vet om har klart det. Alle som en har sprukket gradvis. Først en festrøyk eller to, så når det er lønningspils, så, bare på fredagene osv. Du vekker nikotinreseptorene igjen når du røyker, så du føler røyksug igjen. Jeg sier som hun over. Du røyker daglig innen St.Hans...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg klarer det veldig bra, siden jeg spyr av røyk 2-3 dager etter en fest. Jeg er den som blir dårlig når andre lukter røyk dagenderpå. Jeg hadde ikke turt å ta en festrøyk om jeg var som min samboer som liker røyken dobbelt så godt etter en fuktig kveld. Dessuten er jeg veldig bestemt på å ikke røyke i hverdagen, og lysten er ikke der heller, så jeg tror det vil gå veldig bra :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...