Espoir Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Min mann var innom på vår datters skole i dag for å legge ekstra skiftetøy i hylen hennes, siden vi hadde glemt det i morges. Da han skulle gå, gikk han via skolegården for å se om han kunne få et glimt av datteren vår, som går i første klasse. Hun begynte på denne skolen etter nyttår (vi flyttet fra annet sted), så pappaen er en de ansatte på SFO ikke kjenner så godt. Da de fikk øye på ham i skolegården ble de tydeligvis veldig skeptiske, og fulgte ham med falkeblikk. da han ga opp å finne jenta vår, g gikk fra skolegården og bort i bilen, fulgte en av de ansatte etter man og så hvlken bil han satte seg inn i. hehe, han følte seg jo som en skummel barnekidnapper omtrent, men egentlig var dette veldig bra - en slags test som SFO besto med glans. Syns dere ikke??
*Lissi* Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Hehe! Tror kanskje jeg hadde stoppet opp og sagt hvem jeg var. Bra de følger med da på hvem som kommer/går:-)
Kamomille Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Hvorfor i all verden gikk han ikke bort og presenterte seg isteden for å luske av gårde og skape mistanker?
Espoir Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2011 Det vet jeg ikke, det burde han sikkert ha gjort, men han skulle bare ta en rask sveip for å se om han fikk øye på henne, og de BURDE egentlig vite hvem han er, for han har jo fulgt og hentet henne mange ganger.
Mockanin Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Kjempe bra av SFO at dem passet på. Jeg opplevde at farfar som for SFO var en helt ukjendt mann fikk tatt med seg barnet med seg derfra uten tillatelse eller at noen så mye som spurte hvem han var. Farfar ringte meg om kvelden (barnet var hos faren denne dagen) og neste gang jeg var på SFO sa jeg i fra om det. Da ble dem bleke. Ellers så har jeg opplevd at jeg har ringt og varslet skolen om pedofile i nærmiljøet uten at skolen gjorde noen ting som helst. Ikke info til foreldre eller prat med, ingenting. Og ja, jeg vet han var pedofil. Forsøkte å innynde seg på fotballaget til barnet mitt men en våken trener kontaktet bekjendte i politiet og fikk beskjed om at han vil dere IKKE ha i nærheten av barna deres. Jag han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå