Gå til innhold

Når har dere termin mai jenter?


kjærevene

Anbefalte innlegg

Føler det er sååå lenge igjen enkelte dager,mens andre dager så tenker jeg,guri ikke lenge til nå. Her er det mye liv i magen, ikke lange stundene det er rolig, flere som opplever det samme?

Termin er 9 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 22.mai, og gikk på overtid sist, så kan tenke meg at mai blir laaaang når alle dere andre får deres små og jeg sitter og venter, hi hi!

 

Synes også det er masse liv nå! De siste døgnene har jeg kjent veldig masse, så lurer litt på når han sover! Men er nok bare at jeg ikke tenker på det når jeg er aktiv. Men magen hopper jo i ett sett til tider! Koselig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også det begynner å nærme seg nå:)

Til tross for at jeg har en fullstendig off dag i dag. Begynner å bli tiltagende trett om dagen, føles litt som 1 trimester. Nok surking herfra:)

Har termin 11 mai, men har en følelse av at han kommer den 5:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 19.mai. Jeg gikk 9 dager over termin forrige gang, og føler at det blir det samme denne gangen også.

Her er det masse av liv fra morgen til kveld og koser meg med denne følelsen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 7 mai.gått over begge gangene før så blir vel det denne gang også.Hvis ikke hun bestemmer seg for annet da :) Har konfirmasjon 1 mai så nok å henge fingrene i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 9. mai. Bare 6 uker igjen til permisjonen starter, så nå er det ikke lenge igjen! Vi har begynt å handle og gjøre alt klart, bestemt oss for vogn og gleder oss så veldig veldig til den lille prinsen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 1. Mai jeg da :-) Så blir spennende å se om jenta kommer i April eller Mai. Vi har alt klart, mangler bare å legge noen babyklær i kommoden nede. Det er bare litt over 7 uker til termin nå, det går nesten altfor fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6 mai :)

Og synes det går fort enda:)

Gleder meg til å hilse på gutten vår:)

Og han er kjempe aktiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er terminen 10.mai! Akkurat 9 uker igjen i dag. Kommer til å gå fort fremover tror jeg. Minien min veksler på å ha veldig aktive og mer rolige dager. Føler jeg begynner å bli stor nå, rett før det er klin umulig å knytte skolissene selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 24 mai :) Gleder meg, men det føles ut som en evighet til! Og enda er det bare 11 uker igjen.

 

Har liv i magen stort sett hele dagen (Eller det føles slik ut). Nurket er ikke sjenert for å vise at han er der, så her kommer det bulker og kuler på magen i ett sett :) Og verre blir det hvis jeg rører på ham!

 

Vil bli ferdig med å vente på lille Robin-Alexander!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 10.mai.. Åtte uker igjen! Noen dager synes jeg tiden går fort, andre dager er kjipe. Håper mini vil komme litt før da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 12.mai. Synes tiden har gått fort fram til uke 28-29, fra nå av veeeldig sakte... Håper jeg ikke går to uker over, sånn som sist:S gleder meg veldig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 21 mai, men har en mage følelse på at han finner veien ut 23 mai.

men den kommer når den kommer. Har aldri gått mer enn tre dager over tiden før, så tror ikke eg gjør det denne gangen heller:-)

 

glede meg masse te han kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 4 mai, men håper tulla vil komme ut litt før. Er utrolig utolmodig til tiden! Mens som du sier, noen dager føles det som om det er altfor lite tid igjen før hun kommer ut. *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6.mai, men regner med jeg ikke kommer til å gå så lenge, blir nok en apriljente. Har vært lagt inn med rier en gang alt, og det kommer og går hele tiden, så er nok ikke altfor lenge til hun kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 mai. Viktigste nå er at hun holder seg inne 4 neste ukene da mannen er borte på jobb og jeg alene med to søsken på 2 og 4. Etter det håper jeg hun kommer før termin ettersom han reiser ut igjen to uker etter termin....Krysser dermed alt for at det ikke blir max overtid som vil si den dagen han drar ut igjen...Men de to andre kom 3 dager før og 3 dager etter termin så satser på rundt den tida nå også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 22.mai. Tror muligens hun kommer da også. Har født alle de andre én dag før termin.

Er ikke mye i ro, jobber på skolen hele dagen og kom akkurat hjem fra studietur i Berlin. Kjenner at jeg er tung og at kroppen er teit med bekkentull osv, men glemmer litt graviditeten for jeg har ikke hatt tid til den. Konfirmasjon 1. mai, eksamen hele mai og akademiprøve på termin. Huff. Har ikke kjøpt inn noe bortsett fra noen tyske smokker og en lue, og klarer fremdeles ikke se for meg en baby.. Mannen min er litt engstelig for min mangel på engasjement som kun er synkende. Håper morsfølelsen kommer i mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 8.mai, men legen sa , jeg skal føde litt tidligere:) Første barn så jeg gleder meg masse!

Jeg har mye liv i magen også, jenta mi i magen er nesten aldri rolig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...