Gå til innhold

One piece det styggeste, styggeste man kan ha på seg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke det er mange her inne som har en one piece? Det er så harry at det burde være straffbart å gå med. Selv om det er innenfor husets fire vegger!!!! Gravid i one piece, omg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke særlig lekkert nei. Et plagg jeg aldri har vurdert å anskaffe meg.

Og at folk faktisk vurderer å ha det med seg til å bruke på barsel, DET skjønner jeg ikke. Mer upraktisk skal man lete lenge etter.

Skrevet

Styggeste og diggeste ;) Hjemme skjønner jeg ikke hva som er problemet, men hadde aldri vist meg utenfor husets vegger med one-piece :)

Skrevet

Men man bruker vel ikke disse ute?

I såfall er det noe som feiler en! Hva som helst for å være in liksom...

Skrevet

Ville ikke ha gått med det hjemme foran samboern min jeg iallefall.

Skrevet

Herregud.. Får dere vondt av at andre mennesker bruker onepiece eller? Jeg bruker ikke onepiece ute, for det er jeg enig i at det ser teit ut. Kan sammenliknes som og gå med pysj for min del.

Det er jo bare en hel drakt.. Noen ganger bruker man klær p.ga komfort. Ikke for og se så fantastisk fin ut hele tida.

Er glad i onepiece'en min jeg. Den er Megadeilig og gå i.

Skrevet

Det er vel greit om man er jente og 8 år??? Datter er såååå glad i orange OnePiecen sin...

Ikke kvinne og 28 nei....

Skrevet

fikk en veldig fin og blå onepiece av min samboer,og jeg nyyyyter den:)

men aldri,aldri om jeg hadde brukt den utenfor husets fire vegger!!

Skrevet

Hehe.... Jeg synes også at onepiecen er blodstygg. Eg kjøpte ikke engang til barna mine før bestvennene fikk leeeenge etter "alle" hadde en.

Men så fikk jeg en til jul da, av mannen min(!). Jeg hadde ikke ønska meg en, men åh hvor deilig det er å slenge på seg onepiecen etter en lang dag eller daffe rundt i en på søndagsmorgen. Spesielt når magen begynner å ta litt plass. Og i dressen min er det plass til ALT!

Men selvsagt innenfor husets fire vegger.

Det er like stygt å ikle seg en stygg joggebukse, som også har vært populært en lang periode.

Skrevet

og jeg skjønner ikke at folk bruker Uggs...styggere sko/støvler finnes ikke. Kunne ALDRI brukt det selv,men bryr jeg meg on andre gjør det?? Nei!

One piecen min er det deiligste å gå med hjemme,på hytta osv...men nei hadde aldri brukt den ute.

Skrevet

Enig i at det er lite vakkert å kle seg i onepiece, men akkurat nå skulle jeg gitt mye for en sånn gitt! Gravid i uke 35 , svæææær, masse vann i kroppen.INGENTING passer lenger! Hvor får jeg kjøpt det???

Skrevet

Dritstygt!!

Men jeg fikk faktisk en av pappa (!) etter fødselen, og den BLIR brukt...... når jeg er alene hjemme... eller er syk.... :) Den er superdigg!

Skrevet

På internett. Merket heter OnePiece. Det finnes mange andre variasjoner også, men dette er originalen. Finnes i mange tøffe farger og mønstre :-)

Skrevet

Jeg har sett 6 stk, 3 av dem gravid, merk 3 (!), midt i byen på lyseste dagen i onepice! På kjøpesentret! Alt fra helt rosa til grønn. Voksne damer. Jeg har tellt, da jeg synes det er så ufattelig morsomt å le av dem seinere. HAHAHAHAHA

Skrevet

Jeg har ikke selv,men kunne godt ha daffa rundt i huset med den :)

Ungene mine har,både jente og gutt.Synes de er gode og ha inne på skolen og bhg,er jo som en hel joggedress :)

Skrevet

Jeg har 4 stykk og bruker dei kun heime. Er over deiligt å ha på seg. Men til å gå ute med andre passer det svert dårligt JA

Skrevet

Sparkedress for voksne!! Genialt! hehe. Mangler bare knapper i skrittet for bleieskift. Nei gitt! one piece er stygt! Ser ustelt og slaskete ut.

Skrevet

Fantastisk å gå i når jeg nå er i uke 36, og veldig lite av d i skapet passer. Og jeg gir no en lang faen i hva andre synes!!! og gjett om at den skal være med på barsel:) :) Knapper i skrittet hadde vært superpraktisk :) ha ha ha ha

Skrevet

Ja det er sikkert like stygt som den svææære kosebuksa mi! Men skal kjøpe meg en onepiece! Gleder meg til å daffe rundt i den! Hordan plager det deg om jeg bruker den hjemme da? Åååååhhhh gleeeder meg!

Skrevet

digger det, herlig å gå med i disse tjukke tider:)

Skrevet

EEEELSKER min onepiece, den er deilig myk, og god og varm.

Jeg driter marsj i hva urgamle kjærringer synes. Vedder på at dere ikke bruker sminke utenom på tilstelninger og ikke er hippe og kule overhodet.

Vi kuule og populære har en Onepiece!

Skrevet

One piece er dritstygt, men så lenge folk ikke går med det offentlig bryr jeg meg ikke. Jeg slasker jo på sofaen i joggebukse jeg også... Men one piece kommer jeg aldri til å vurdere å anskaffe.

Skrevet

Elsker min onepiece, den er megabehagelig å gå i, 36 uker på vei nå, og den strammer ikke noen plass, digg:-)

Vi kjøpte til hele familien i fjor sommer, var ment som "harryklær" til vi skulle på campingferie i sverige og danmark. De har blitt mye brukt, og de er jo superkule også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...