Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist så fikk jeg låne et elastisk bæresjal for å teste litt, me synes det var litt tungvindt. Tok litt tid å få det rett (¨går nok fortere ved øvelse), og følte jeg måtte åpne og styre masse for å få ham i og ut av igjen. Resulterte ofte i at han bare fikk lyst på melk når jeg satte hami , he he..

Er det noe annet, litt mer lettvindt, som passer til nyfødte? Synes det er en jungel å finne ut av.. Tenker det kan være greit ved f.eks levering i barnehagen! Ser ikke for meg at jeg orker å stå og surre og surre det sjalet for korte turer. (Selv om det som sagt sikkert går fort etterhvert).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne siden er veldig bra!

Den viser videoer av nyfødt i Manduca, Beco, Angelpack, elastisk sjal og meitai.

http://bereglede.no/index.php?main_page=page&id=30

Jeg selv sverger til elastisk sjal, men har også en manduca, og en egen sydd meitai. Jeg synes kanskje hun styrer litt veldig med manducaen, men samtidig fine videoer som gir deg litt innblikk i de forskjellige.

Det negative med bæresjal er på barkeringsplasser hvis endene ikke kan treffe bakken, derfor tok jeg det ofte på meg om morran. Manducaen synes jeg mye bedre enn feks babybjørn, men elastisk sjal er bedre til magebæring. Når ungene kan sitt på rygge en manducaen best. Meitaien har jeg ikke prøvd på nyfødt, men tror den kan være hakket bedre enn manducaen. Pappaen sverger til manducaen anyway ;)

Skrevet

Takk for svar! Synes det er så vanskelig å finne ut av alle typene.. Skal sjekke ut dette! :o)

Skrevet

masse bilder, triks og info på www.tettinntil.no også =O)

er selv bæregal...og har moby wrap til å bruke i første omgang

har også manduca og meitai som passer de små (nyfødtinnlegg og myk variant)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...