tigergutt<3 Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Vi blir fult hus og nesten 60 gjester så jeg trenger mange gode tips:-)
Lillesnuppis Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Jeg hadde bare blomsteroppsatser og lys på bordene
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Vi har hatt lys, blomsteroppsatser og noe tyll
FanteGuri Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Siste barnedåp kjøpte jeg Organza (tyll), i lilla siden det var ei jente som skulle døpe seg. Veldig fint med hvit duk og denne løperen av tyll på midten. Som pynt hadde jeg slike "glassperler" i rosa oppå løperen, så hadde jeg telysglass med lilla telys og to større lysboller for å lage litt høyde på bordet. Tenkte å ha blomsteroppsatser, men fant ut at det ville bli dyrt, så kjøpte heller noen fine ildtopper med rosa/ hvite blomster, kjempesøte, som jeg hadde i noen fine grå blomsterkrukker. Så satte jeg barneskoa til meg og mannen på bordet, måtte ha litt "antikt" innslag også, og gjestene synes det var artig :-)
*Lissi* Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Skal ha barnedåp om noen uker. Skal ha hvite duker, rosa kubbelys og rosa blomsteroppsatser. Har også bestilt rosa servietter med navnet til snuppa.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Nr 1: Hvite duker med rosa løper midt på bordet. Lysestaker i sølv med hvite lys. Rosa roser i vaser. Og så på midten av bordene hadde vi silketråd med noen perler som man får kjøpt på nille. Nr 2: Grønn dåp til gutt. Mannen lakkerte noen små lekebiler i grønt og hvitt. Kjøpte noen grønne stålballer på nille pluss grønne små stener vi strødde utover bordet. La ballene og bilene oppå. Kjøpte også hvite blomster som jeg ikke husker hva heter nå. Hadde kubbelys med grønn gavebånd som vi knytte i en sløyfe på lysene. Ble kjempefint med hvite duker. Og litt annerledes. Hadde også grønn sløyfe på dåpskjolen:)
mammatetogansketette:)) Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 hvit duk, ceriserøde lys (i to nyanser), matchende klaseroser fra hagen som jeg la rett på bordet. Ble enkelt men nydelig;) Kaffen hadde vi i et gammelt hus, så kjøpte ceriserøde lys også her, med silkebånd, kjøpte noen små krukker i cericerød/rosa/rødt- som jeg puttet mørkrosa ildtopper i!! Passet til den gammelmodige stilen der vi var...fikk mye skryt,, enkelt men ble koselig:) Et tips er å forsøke å bruke farger som passer til der dere skal være- har sett noen skrekkeksempler på skikkelig kræsj der.. En annen ting er at det er veldig dekorativt med ulike men matchende farger på lys, servietter osv. To eller tre nyanser er supert! og tenk enkelt, jeg syns i alle fall mange overpynter. da blir det ikke så fint syns jeg da Og tenk høyde... KAN bli kjedelig med telys og blomster som ligger på bordene samme med høye dekorasjoner OG høye lys:) De slår liksom i hjel hverandre om du skjønner:) Vi brukte forøvrig bordpynt i samme fargetoner som sløyfene på kjolen til dåpsbarnet
Gjest Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 - Kongeblå duk - Små "diamanter" strødd på hvit løper - sølv lyse staker - hvite blomsteroppsatser (laget selv) 1000kr for 4stk! - sølv lyse staker (leid) - bordkort i hvitt med sølv baby føtter - hvite tallerkner, sølvbestikk - servietter brettet som seil. i hvit med grå/sølv kant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå