Gå til innhold

Angst for å få stor mage!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Sliter med å være bekymret for at jeg skal bli stor som en hval, sist gang va jeg såååå stor på slutten og så ikke ut.. Nå er jeg 12 uker på vei har ikke mage men krysser fingrene for jeg får liiten mage... Veier mindre enn sist svangerskap også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den ser mindre ut fordi de er høyere, de har mindre fostervann, de har mindre baby, de har mindre magefett, osv osv osv.

 

Magen blir nok stor den, så det er bare å jobbe seg gjennom angsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg spiser sunt mega sunt hver dag bare salat osv, vil jeg da ha mindre sjanse for å å se større ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bakoverbøyd livmor som visstnok gjør at ungen legger seg mer oppover ryggen ??

 

Jeg er i tilegg lang. og fått største på 3330, så har ikke hatt stor mage i det heletatt, ja i tilegg til at jeg er slank, har alltid hatt flat mage, og det har jeg ennå etter 3 svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bakoverbøyd livmor også, var ikke så stor til slutten av svangersskapet men da så jeg ut som hval, husker jeg ble litt mobba for det.. Hadde ødem 3+!

 

Så bakovervendt livmor gjør faktisk den legger seg dypere inn ?

 

Hadde flat mage med en gang etter fødsel sist, og ble slank med engang....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fikk stor mage sist, og ikke noe av det var fett, så blir du antageligvis like stor denne gangen. Det som er de største årsakene til at noen får liten mage og andre stor kan du ikke gjøre noe med. Det handler om hvor lang du er i livet, hvor høy du er, åssen livmora ligger ossv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått gravid 5 ganger, og størrelsen og fasongen på magen har variert veldig fra gang til gang.

Jeg slet med myyyyye ødem de 2 første sv.skapene. Så la jeg om til lavkarbo, (da på en måte som passer til gravid,) og i de 3 siste sv.skapene hadde jeg ikke ødem før 2-3 uker før termin. Blodtrykket har vært stabilt og fint også, i forhold til mine to første sv.skap.

Mye å hente i kostholdet med andre ord.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...