Gå til innhold

Prøver og få tak i en person på nav, vedkommende skal være tilbake 12.10 og er på kontoret resten av dagen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal vi vedde på om jeg får tak i personen?? personlig tror jeg nemlig det er temmelig nyttesløst:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får prøve, da vet du...

 

At man er "på kontoret" resten av dagen betyr jo ikke at man ikke har annet å gjøre enn å snakke i telefonen. Det kan også hende at det er flere enn deg som ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter det vedkommende? Eller vedkommede? Ble bare i stuss...

 

Jeg vedder på at du får tak i henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det NAV ant ikke har opplyst deg om, men som de plikter å gjøre, er at dersom du ringer å legger igjen en beskjed til din saksbehandler er denne saksbehandleren PLIKTET/LOVPÅLAGT å ringe deg opp igjen innen 48 timer.

 

Ikke det at de overholder denne fristet spes ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen svar, har ringt nå 7 ganger siden klokka var 12.15:( Ringte engang 17 ganger på 8 dager, fikk til stadighet beskjed om at saksbehandler skulle ringe tilbake, da jeg truet med og bytte saksbehandler så fikk jeg svar ganskt raskt på mail, men det var ikke svar på mine spørsmål:(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal forsøke å ringe deg opp igjen innen 48 timer hvis du legger igjen beskjed.

Eller så kan stort sett kontaktsenteret svare på det du lurer på hvis du faktisk spør de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...