Gå til innhold

Kunne ønske jeg fikk tvillinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke flere sjangser på barn etter denne graviditeten. Er kjempe glad for å være gravid. Er utrolig takknemlig for gutten jeg har fra før, så blir jo tobarns mor.

Men likevel så har jeg alltid ønsket meg stor familie og hadde håpet litt at det lå to i magen. Tørr ikke si dette høyt til noen, for jeg er virkelig ikke utakknemlig for den familien jeg har. Og det barnet jeg får er helt sikkert verdens beste.

Dette var bare noen små egoistiske tanker på formiddagen. Håper ikke dere syns jeg er en fæl person.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal være glad for at du har barn i det hele tatt. Du er faktisk litt ego, er ikke alle som kan få noen barn.

Skrevet

Å ønske seg tvillinger er vel ikke det lureste, men jeg skjønner de som sliter med å få barn, eller som hi ikke kan få flere barn.

Men, du har en i magen, og et tvillingsvangerskap er et høy risiko svangerskap.

Skrevet

Å få barn er jo ego uansett så er vell ikke så mye mer ego å øsnke seg tvillinger, men sjangsen for at du får det er minimal ;)

Har alltid ønsket meg tvillinger selv jeg, og jeg får barn lett som bare det. Har selv 5 barn, og har full forståelse for at du ønsker deg stor familie og føler litt "sorg" over ikkje å få det når du ønsker deg det.

Skrevet

Hvorfor ønsker du deg tvillinger 12:59?

Bare nysgjerrig, ikke hi.

Skrevet

Er tvilling selv, og det rhar vært utelukkende positivt.

Men nå ble det ikke tvillinger på meg, de kom hos mitt søskenbarn istedet :)

Skrevet

Du har i hvert fall to Hi :-) Du er ingen fæl person, skjønner godt hvorfor du tenker sånn i utgangspunktet;-) Det er overflatiske ønsker, som alle kan ha.

Men går du litt under overflaten kan du være heldig for at det bare var en. Det beste for barnas helse er å bli født som enling. Har selv tvillinger, og jeg ønsker meg veldig EN baby neste gang. ( hvis vi tør en gang til )

Skrevet

Helt normalt å ønske seg både det ene og det andre:) Hvem gjør vel ikke det?

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Jeg er selv egoistisk og skulle gjerne hatt flere enn de to barna jeg har, men tør ikke pga helsen min. Men vi vurderer adopsjon da :)

Skrevet

Godt at vi er forskjellige - jeg er livredd for å få tvillinger.

En av gangen er mer enn nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...