Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 De litt tykke i ull som man får kjøpt på apotek... Ikke de tynne, de blir bare rar og legger seg krøllete under bh`en... Det er min erfaring etter å ha ammet to barn. Venter nr.3 nå, og det blir nok det samme der. )
Babyønske �� Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Chicco. De er de beste jeg har prøvd. Men Thermobaby er helt greie de også. Etterhvert funka Libero og Avent helt fint også, men ikke så sikker på om de hadde vært så bra til å begynne med når man gjerne lekker litt mer. Natusan anbefales ikke. De loer og klebrer seg fast.
TrueHæppiness Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2011 Takk skal dere ha, blir tur til apoteket nå
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 8. mars 2011 #7 Skrevet 8. mars 2011 Medela og Chicco, ja. Etter hvert kan du evt prøve Coop Änglamark sine for å spare litt penger. De er de beste av de billigere ammeinnleggene. Men de andre er verdt den ekstra kostnaden, spesielt i starten.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. mars 2011 #8 Skrevet 8. mars 2011 Var avhengig av chicco, men de var så vanskelige å få tak i sist, da funket libero også bra. Med ull ytterst!
gulda Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Enig i at natusan bare setter seg fast, og ekkelt med masse lo når babyen skal få melk.. Prøvde chicco sist, og var veldig fornøyd -men de koster jo en del. Så fikk jeg stips om coop sine, og syntes de var veldig gode -like gode som chicco! Tipset noen venninner, og de var også veldig fornøyd med coop sine. Et billigere tips.. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå