Gå til innhold

hvor vanlig er det å være utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du vært utro mot din nåværende eller tidligere partner? Er det mer vanlig blant menn enn damer, eller er det bare en myte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er omtrent like vanlig for menn som for kvinner, menn ligger enda ørlite "i tet" om man kan kalle det noe sånt.

I følge Frode Thuen vil om lag 70 % av alle langvarige forhold på et eller annet tidspunkt bli rammet av utroskap.

Koselig statistikk... :)

Skrevet

ikke i det hele tatt, men en liten trøst for meg som gjorde noe dumt i helga ;-)

Skrevet

Det er nok ikke vanlig.. Eller? Jeg har aldri vært utro iallefall, og ikke partneren min heller. Hadde jeg funnet ut at samboeren min var utro hadde jeg dratt fra han på dagen, selv om vi nå venter 2 barnet sammen.

Skrevet

Jo, det er vanlig. Søk opp utroskap og statistkk på Google så ser du hvor vanlig det er.

Greit å faktisk være litt realistisk i forhold til dette.

Skrevet

Statistisk sett så er det veldig vanlig. Tror rundt 50% av alle kvinner og menn er utro.

Selv har jeg aldri vært det,og min mann hadde ett "uhell" helt i starten av forholdet vårt. Så vi er vel akkurat innenfor statistikken da.

Skrevet

jeg har ikke vart utro, men har 3 langvarige forhold bak meg og i allesammen så har hu vart utro mot meg......

jeg fant ut hvor vondt det gør når man blir bedratt så det har jeg ikke lyst till att gøre mot noen, tenk på det ni som vart utro mot er kjæra.

Skrevet

Det er helt normalt for de som er totalt blottet for både godhet og respekt, og det er helt unormalt for normalt oppegående mennesker.

Vanskeligere er det ikke å luke ut møkka fra de brukbare.

Skrevet

Har flere venner som jobber innenfor reiseliv og hotell.

De sier nesten alle er det.

Og menn på foretningsreise.. 100% er utro. Også de snille med cordfløyelbukser og kona fremst i lommeboka som forlater restauranten før 21.

At det kun gjelder sleika blåskjorter er feil.

Skrevet

100 % av menn på forretningsreise er utro, faktisk... Selv med venner innenfor reiselivsbransjen, må det vel sies å skjære alle over én kam. I så måte skulle man tro at de som er notorisk utro, velger et yrke hvor de får reist på forretningsreiser. Akkurat...

Det at 50% av menn og kvinner er utro én eller kanskje flere ganger i løpet av livet, betyr ikke det at 50% i forhold er utro til en hver tid. Kynismen lenge leve.

Skrevet

Jeg var utro mot 2 av kjærestene mine da jeg var tenåring. Teller det ? Har heldigvis vokst opp siden den tid og har aldri vært utro som "voksen" :-) Har heller aldri opplevd at partnerene mine har vært utro mot meg.

Skrevet

Jeg er av den typen folk får et behov av å betro seg til, og fy søren så mye jeg vet! Fasaden kan være så fin den bare vil, men er mye snusk ute å går.

Skrevet

Er nok vanligere enn man liker å tro... Velger å tro at samboer ikke har vært utro mot meg - men har selv vært utro mot ham.

Skrevet

hvor kan jeg google dette? ?

Skrevet

Jeg har vært utro mot 3 av mine kjærester (3 av 3). 2 av de 3 var også utro mot meg.

Skrevet

hahahaha, "hvor kan jeg google dette"???? jeg ler meg skakk..

Skrevet

20.46

Søk opp utroskap og statistkk på Google så ser du hvor vanlig det er.

Så bare le du! haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...