Gå til innhold

hva hadde dere gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

lille jenta mi har siden hun var 6mnd slitt med søvne. Er nå 13mnd og sliter enda

sliter med å komme i dyp søvn og sove lenge. våkner titt og er i tilleg gjerne oppe 1-4 om natten og bare diller i sengen.

 

Det som hjelper er kiropraktor! har nå hatt 7beh for stiv nakke, skuldre og rygg.

etter beh sover hun kjempe godt hele natten og fint på dagen i noen dager/en uke og da begynner hun igjen med tulle sitt- så tar vi en ny beh og så sover hun igjen en liten uke.

 

men poenget er jo at det blir jo litt dyrt i lengden betaler jo nesten 50kr natta :-o heeh

men hun trenger det jo tydligvis..

 

Hun har og en liten nerveskade i skuldren somm hun trener med fys for å bli bedre.

 

men så har venninnene mine begynt å "mobbe" meg om at jeg gjør for mye ut av det- alså FYSIO og KIROPRAKTOR.. er det så unormalt?

føler meg skikkelig teit og dårlig når de liksom kommenterer det "hele" tiden.

Hun må gå til fys 2 ganger pr uke og kiro en gang hver 1,5 uke

så det er jo litt mye..

 

er jeg teit? føler jeg gjør det som er best for barnet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke du skal bry deg om kommentarene. Du er moren så du vet hva som er bra for ditt barn. Regner med at du har vært hos lege som fant ut om det med nerver og som da kanskje har kommet med en anbefaling?:) Men hvis det hjelper for jenta er det jo bare bra, kanskje du kan få det dekt på noen måte??

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hun får fysio etter henvisning fra lege men kiro beh er noe vi har prøvd ut etter flere mnd med dårlig søvn.

og kiro beh dekkes ikke men man kan skrive det av på skatten hvis man bruker over 10 000 kr i året og det er jo lite sannsynlig at det skjer da :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså hun er våken 1-4 timer i strekk om natten og har gjerne oppvåkning hver time utenom.

 

beklager alle skrivefeilene :-)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...