Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. mars 2011 #30 Skrevet 8. mars 2011 Prøv å tyd hintene litt mer. han slår hodet står det. Kanskje når han går gjennom en dør?
MrsBlidfis Skrevet 8. mars 2011 #31 Skrevet 8. mars 2011 Har trykka på alt som er i de tre åpningene.. *grrrr*
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. mars 2011 #34 Skrevet 8. mars 2011 Hvis det er den restauranten så er det en sko du skal trykke på. På han der mannen i blått.
Koala *g07* Skrevet 8. mars 2011 #35 Skrevet 8. mars 2011 Hva med det bildet med nærbilde av et par, hun ser på han.??
mamman til to gutter Skrevet 8. mars 2011 #36 Skrevet 8. mars 2011 Noen som har klart nr 36? Med bilde av den gata og hint "I am NO.1!"
Koala *g07* Skrevet 8. mars 2011 #37 Skrevet 8. mars 2011 Hvorfor gikk jeg inn på den linken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kommer seriøst ikke videre fra bilde 8... tror det er det som er bilde 8 hvertfall.. som jeg skrev over her.. med et par, dame/mann... Hjelp!!!
Hufsla Skrevet 8. mars 2011 #38 Skrevet 8. mars 2011 den med ny sveis? Da vokser kinnskjegget på mannen... Hva med 13? Hintet er very very very difficult, og det er mange mennesker i en bygate...
Koala *g07* Skrevet 8. mars 2011 #39 Skrevet 8. mars 2011 Takk Hold på å bli gal her et lite øyeblikk!
mamman til to gutter Skrevet 8. mars 2011 #40 Skrevet 8. mars 2011 Midt opp på den røde murveggen litt mot venstre kommer det frem en svart firkant på nr13. Og jeg lurer fortsatt på nr36, den er helt umulig:-)
magedans Skrevet 8. mars 2011 #41 Skrevet 8. mars 2011 36: det forsvinner en bokstav nederst påd et røde skiltet til høyre i bildet
magedans Skrevet 8. mars 2011 #42 Skrevet 8. mars 2011 eller venstre alt etter som Blir litt tummelumks i toppen av å holde på med dette! Men gøy da
Koala *g07* Skrevet 8. mars 2011 #43 Skrevet 8. mars 2011 Og hva med bilde 18?? Hun som sitter i front.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. mars 2011 #44 Skrevet 8. mars 2011 Klikker snart!!! Hva er det som liksom skjer på broen der som jenten sitter? nr18....
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 8. mars 2011 #46 Skrevet 8. mars 2011 Kan noe hjelpe meg med nr 20. Mennesker foran et bibliotek. Tror jeg har sittet og glodd på det bildet i en halvtime nå. Blir gaaaaaaaaaaal!!!! Og til deg Pysa; legge ut slik en link da, jeg blir jo helt hekta. Fyyyyyyyy skamme seg
mamman til to gutter Skrevet 8. mars 2011 #47 Skrevet 8. mars 2011 På 17 blir damen nederst til høyre med rosa jakke til to damer.
mamman til to gutter Skrevet 8. mars 2011 #48 Skrevet 8. mars 2011 På stolpen oppe på gjerdet kommer det en ekstra stang ut på nr18. Og jeg får ikke til nr 37 heller, så nå tror jeg at det er på tide å gi seg;-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. mars 2011 #49 Skrevet 8. mars 2011 Biblioteket er døra til venstre. Hun på broen: se på lyktestolpen til høyre. Der kommer det et trinn. Er selv på 39. hva var det bildet av på I am NO.1?
magedans Skrevet 8. mars 2011 #50 Skrevet 8. mars 2011 Tror også jeg må legge meg snart men man blir jo hekta for å si det midlt. Du heldige som er på 39, kan du hjelpe med med 37. bilde av mange neonlys-skilt og hintet What a beautifull night view
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå