Gå til innhold

Dentinox. Noen skeptikere her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan du isåfall forklare hvorfor? Inneholder Dentinox noen stoffer man bør være negativ til å bruke på spedbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tester det meste på meg selv før barna mine får det og jeg synes dentinox er skikkelig ekkelt ... særlig når den litt numme følelsen etter hvert kryper oppover i ganen. Ellers er det vel bare alkoholen jeg reagerer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke skeptisk til selve middelet, men til å bruke det ofte og mye. Man trenger ikke smøre på når barnet sutrer litt og jeg bruker det bare når det er ytterst nødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du skulle testet det på sge selv når du hadde skikkelig smerter i gummene eller ordentlig tannpine?

Da kunne du jo avgjøre hva som var værst; litt nummen følelse i munnen eller store smerter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg gjorde. Jeg fikk visdomstenner sent i livet ;) Derimot har jeg veldig god erfaring med et legemiddel jeg får kjøpt i frankrike som er basert på kamomilleekstrakt. Det er supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallooooo! Nummenheten er jo HELE POENGET!! Det er jo svakt smertestillende, nettopp for å lindre kløen og smerten!! Eeeeh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...