Lovemelikeyoudo Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Og gir dere mer penger antall personer dere er i familien?
☆Monkey Business☆ Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Har gitt 200 kr. Har ikke så mye kontakt med noen av dem.
Gjest Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Skal i to konfirmasjoner nå i vår, til mine tantebarn, frøknas søskenbarn. Regner med at vi gir enten penger eller gaver til en verdi av ca kr 750 - 1000.
Lovemelikeyoudo Skrevet 8. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2011 200 synes jeg blir for lite, men 750-1000 var ganske mye! Det er det faddere/onkler/tanter gir i slekta vår...
ny vestfold Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 kommer litt ann på hvor mye kontakt dere har,og hvor mye penger dere har å avse. til det ene søskenbarnet mitt ga je: ett vinglass med konfirmantens navn,og dato for dagen,100 kr oppi glasset + at jeg laget selv 3 blomster oppsatser,etter ønske fra konfirmanten til det andre søskenbarnet mitt ga je. en dvd me en bildepresentasjon,me musikk til fra barnet var baby og opptil konfirmasjons alder.en ting konfirmanten selv laget i barnehagen,og da konfirmanten fikk det,ble konfirmanten kjempe glad. + 300kr har ett nært forhold til de 2 søskenbarna mine,og har ett litt mer tante forhold til de...pga aldersforskjellen
Gjest Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Men jeg er jo tante til konfirmanten(e), da... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå