Gå til innhold

Fy søren dette gidder jeg ikke mer, 6 uken uten sovepiller.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men jeg har konstant vondt i hodet,er trøtt og uopplagt hele dagen. Orker ikke trene en gang, så i dag går jeg og henter sovepiller og tar tilbake livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

melatonin er fint, men funker ikke på alle.. lykke til..

Hi her har sikkert forsøkt mange alternativer, sovepiller er ikke det man ønsker å bruke hvis man ikke strengt tatt må!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg, tror ikke mange som svarer deg skjønner hvordan det er å ikke få sove mere enn 2-4 timer om natta fordi man ligger våken og ikke får sove. Jeg e rfødt med dårlig soivehjerte, og det er jo enda verre når poden vekker meg om natta og det e rplent umulig å få sovne igjen. Melissa funkere bittelitt, men av og til må tyngre skyts til. men synd om du må bruke det hver dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendigvis. Svigermor hadde brukt sovepiller i åresvis da hun for et års tid siden oppdaget melatonin og spurte legen sin om å få prøve det i stedet :)

 

Men selvsagt, hvis ikke noe annet virker er ikke sovepiller så dumt. Man blir skrekkelig ødelagt av å ikke sove.

 

Klem til deg HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de ikke vær dag men 3 ganger i uken og det holder. Da har jeg overskudd og fikser dalige sysler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...