Gå til innhold

Minner på treff i Bergen i dag :)


Anita78  -  Bergen

Anbefalte innlegg

Hei hei, vil bare minne på at det er treff på Jacob Aall i Bergen i dag kl 17. 00. Bord reservert med navnet Anita. Da sees vi. OG selvf er det noen juni og aug mammer som enda ikke har hatt treff må dere og gjerne komme.

 

Sees om noen timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Skulle gjerne vært med, så skrev under det forrige innlegget om treffet at jeg skulle være der i dag. Kom nettopp hjem fra KK, med streng beskjed om å holde meg mest mulig i ro pga kraftige kynnere som ser ut som om de begynner å påvirke livmorhalsen, så kan dessverre ikke være med likevel. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var synd å høre!!! Du må ha lykke til og håper at ro og hvile hjelper slik at du er snart på beina igjen. Sender ut en ny dato seinere jg, så treffes vi forhåpentligvis da :) Noe skal en alltids klare å få til... :)

 

Med ønske om god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skulle fryktelig gjerne ha kommet i dag, men det ser ut til å bli vanskelig da jeg ligget syk med noe magevirus-greier i hele dag. Ventet i det lengste i håp om at jeg skulle bli bedre, men det går bare ikke. Håper å kunne bli med neste gang! Ha et trivelig treff:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei, det var synd å høre!!! Du må ha lykke til og håper at ro og hvile hjelper slik at du er snart på beina igjen. Sender ut en ny dato seinere jg, så treffes vi forhåpentligvis da :) Noe skal en alltids klare å få til... :)

 

Med ønske om god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..svaret mitt til cecilie kom to ganger. Merkelig... Synd at du og Moke er dårlig. Så nå blir det spennende å se om de tre andre kan komme. Hvis ikke, så setter jeg opp en ny dag jg, nå en håper at alle er friske og opplagte.

 

God bedring til deg og.

 

Da får jg vel kjøre til byn.

 

Og til dere som kan komme, så har jg sendt inn en bestilling på bord til kl17 på mitt navn, satser på at det er registrert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...