Gå til innhold

Hva i all verden tenke han med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Fikk akkurat mail på facebook av eksen som jeg sleit med å komme over i lang stund, har offentliggjort at jeg er gravid og han reagerte veldig på at jeg var gravid (Vet han savner meg og jeg har savnet ham) men han kommer nok aldri til å "vokse" opp og jeg elsker sambo .... Men nå sier han at han er veldig lei seg for at jeg er gravid osv....Går heller ikke så bra mellom meg og sambo akkurat nå,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han synes vel det var ok å holde deg på gress da.

Men hvilken rolle spiller dette egentlig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva interesse tror du folk har av å lese dette da.......

Å eksen din savner deg fortsatt å sååå heldiiig.... herregud, get a life.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det stakk litt i meg da jeg fikk mailen av ham, savner ham også men vet han ikke er noe bra fo men men trodde vi hadde en framtid der og da... Huff.. Han er som Hugh Grant i Bridget Jones, og sambo er Colin Firth...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hvordan du har det, men det er umilig å si hva eller hvordan han tenker.. du må tenke på deg selv, barnet og det samlivet du har.. Det er lett for deg å tenke at du og samboer ikke har det så bra nå, men det kan være flere grunner til det, og dere skal jo ha et barn. ubevist lar du deg nok påvirke av denne meldingen fra din x, men prøv å overse det, og send han en melding om at du har det bra nå og at det som har vært har vært og at livet går videre.. eller noe i den duren. Hvis han virkelig bryr seg om deg så respekterer han det og lar deg være, hvis du skjønner.. det går opp og ned i alle forhold, så at du og samboer sliter må dere bare jobbe dere igjennom, for barnet sin skyld i det minste..

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret :-) 09:49, du har helt rett!

 

Jeg syne jeg og sambo sliter litt med sexlivet, noe som påvirker meg veldig mye, vi har sex ja. Litt vanskelig å ta det opp, og vi er litt ulike der, savner intimet til eksen og vi hadde det veldig fint, dro på hotell ogr eise ofte og levde det "gode" livet, uten barn og alt selvsagt. Så da blir det mye lettere å savne det, når jeg og samboer bor sammen går gjennom det tøffe alle går igjennom i livet som et par. Kanskje vi må lære oss å finne på ting sammen .. Vet ikke helt , vi snakker om dette hver dag , mye diskusjoner osvosv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09:49 igjen:

ja sexlivet påvirker det meste.. kranglet også mye med min samboer de første årene, det ble konflikter av alt og vi ble så lei.. holdt på med det tullet i ett par år tror jeg, hver gang det var noe som ble tatt opp ble det konflikt, akkurat som om vi var innstilt på å krangle.. hehe.. kan le av det nå altså, det gikk seg til her, vi sluttet å fokusere på det negative og tok opp de vanskelige tingene i kontrollerte former.. satte av litt tid, men lært å gi oss før det nådde toppen, og gradvis ble det borte.. sexen tok seg opp igjen og det gikk seg til.. nå har vi det bra, venter første barn og gleder oss.. selvfølgelig er vi fortsatt uenige om tin, men på langt nær slik som før.. (jeg hadde nemlig også en x som sendte sms osv i smug til meg, og som rotet mye i mitt hodet, så form eg var det medvirkende årsak til at jeg tenkte og resonerte og sammenlignet.. puh.. )

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...