sykkelpumpe Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 Hei og hopp! Hvordan har det gått denne uka? Jeg fikk meg en skikkelig vekker da jeg begynte og føre maten min, og oppdaget at jeg fikk i meg for lite kalorier! Har kommet opp nå i ca 1400-1500 pr dag, mot de rundt 900 jeg lå på før, og det har gitt resultater. Plutselig har jeg gått ned 1,3 kg:D Har ikke trent denne uka, og regner med at jeg ikke får trent den uka som kommer heller, da jeg skal opereres, men fortsetter med sunt og bra kosthold, og hiver meg på trening så snart jeg er restituert. Gleder meg til og bruke klær som har ligget i skapet alt for lenge!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 wow så bra! Tror jeg slenger meg på Bikiniformen 2011 jeg :-) Har ca 8-10 kg jeg gjerne skulle gått ned. Har trent hver!! dag i 3 uker og kun gått ned 800 gr. Skikkelig irriterende! Men har gått inn noen cm her og der da. Tror jeg også spiser alt for lite, og skal nå begynne å loggføre for å se om jeg kan komme meg opp på et normalt "slankenivå" i kalorier hehe Merkelig det der med at kroppen tviholder på vekten når den får for lite mat. Hvor får man da energien ifra? Trener hjemme, og har i nesten 3 uker trent 30 minutter hver dag etter ungene har lagt seg. Denne uka har jeg startet med 45 minutter step trening, får se om det gir resultater sammen med nøyere føring av kostholdet :-) Spiser som regel temmelig sunt, med masse salat til lunsj, mye grønnsaker, hvitt kjøtt osv. Spiser sjelden brødmat. Men drikker desto mer Pepsi Max og kaffe på jobb....
Mammatiljente-09<3 Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 Hei.. har synda litt ang godteri siste uka jeg da og var i bryllup i helgen.. (er helt totalt slutt ifra igår av:)) Men fikk meg også en vekker i forhold til hvor mye kalorier i løpet av en dag og jeg var helt nede i 800:o Nå er jeg oppe på 1300 kalorier pr dag og legger meg der en stund frem til jeg har gått ned noen kilo..) Men merker fordi om jeg har spist litt godteri så er det akkurat som om jeg har krympa litt.. heerlig:D
MღM Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Er det noen steder man kan skjekke hvor mye man spiser og hvor mye man trenger? tenkte å melde meg inn i vektklubben, men har ikke råd til å begynne å betale der, er det andre sider man kan få sjekket slike ting uten å betale? Ellers har jeg begynt å merke at jeg trener jeg også. Mest på at "systemet" mitt har kommer igang og magen blobler og romler, he he. Ellers har jeg ikke merket så mye annet enn at jeg er jevnlig støl, så det virker ihvertfal klarer ikke holde meg helt unna godteri, men kan jo ikke være verre enn når jeg ikke trente. Kjenner at jeg har blitt mer opplagt og gleder meg til tiden fremover
sykkelpumpe Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2011 www.vektklubben.no (grethe roede) er gratis. Får ikke all verden ut av det, men den teller kalorier for deg og du kan finne oppskrifter på god mat, som er sunn:)
Ranveig R Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Ja, eg "rapporterer" med glede denne veka! Meldte meg inn på sprek&blid for to veker sidan. Første veka stod vekta stille, denne veka tok eg igjen med renter: Siste veka: ned 1,7 kg Sidan januar '11: ned 4,9 kg Sidan januar '10: ned 17,5 kg Målet er 12,4 kg unna. Eg har trent fire gongar siste veka, to gongar 1 time (berre tredemølle og sykling) og to gongar 1 time + 15 min styrketrening.
Ranveig R Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Ja, eg "rapporterer" med glede denne veka! Meldte meg inn på sprek&blid for to veker sidan. Første veka stod vekta stille, denne veka tok eg igjen med renter: Siste veka: ned 1,7 kg Sidan januar '11: ned 4,9 kg Sidan januar '10: ned 17,5 kg Målet er 12,4 kg unna. Eg har trent fire gongar siste veka, to gongar 1 time (berre tredemølle og sykling) og to gongar 1 time + 15 min styrketrening.
MღM Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 Tusen takk Sykkelpumpe da skal jeg gå inn der å sjekke hva jeg får i meg Har blitt litt mindre trening denne uka enn tenkt, men har jo et par dager til å trimme på forhåpentligvis en skitur eller to. Skulle gjerne hatt vekt kjenner jeg...men merker nå at det skjer noe - tok på meg nyvaska dongeribukse og måtte IKKE streve for å få den på det er da noe!
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 Hei Skikkelig vekker for meg også - har spist for lite, gitt.. Jeg har ikke fått trent, kjenner det er et tiltak, men vil jo så gjerne. Får prøve på ei økt i dag, hehe.. Siste uke ned: 2.2 kg Siden januar: 5,5 kg
*Lissi* Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Får jeg slenge meg på denne også? :-) Har noen babykilo jeg skulle gått ned.... Veide meg i dag, så får vi se neste uke om det går rette veien. Ammer så kan ikke rase ned i vekt heller.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Går bare opp i vekt jeg og jeg har til og med ikke spist noe søtt. Men har slitt med lavt stoffskifte før og vektproblemer pga det. Så var hos legen nå på onsdag og tok blodprøver for å se om jeg må begynne på tabletter igjen. Før svangerskapet stod jeg iallfall stille på vekta.
dagensfrustrasjon Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 Heisann! Har trent 3 dager. Rolig trening 2 dager Nytt styrkprogram som er litt mer utfordrende 1 dag Vært litt sløv med maten og bør spise oftere og gjevnere måltider. Kjenner meg sterkere i kroppen allerede og gleder meg til den blir stram og fin!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. mars 2011 #13 Skrevet 12. mars 2011 Heisann Denne uken har jeg trent 45 minutter hver dag, unntatt i går da orket jeg ikke mer enn 30 :-) Har gått ned totalt 11 cm rundt magen (ved navlen) og 7 rundt midjen (smaleste punktet), men ikke mer enn 1,5 kg Og dette på 4 uker med intens trening. Har faktisk trent hver eneste dag i 4 uker unntatt 1 dag :-) Men fant ut at jeg spiser alt for lite, lå på rundt 1000 kcal uten at trening fra trukket fra så nå spiser jeg myyyye i forhold til før og har gått ned 800 gr denne uken. Så veldig fornøyd med det :-)
Gjest Skrevet 12. mars 2011 #14 Skrevet 12. mars 2011 Jeg vil også være med! Hadde som nyttårsforsett å gå ned i vekt, så kuttet godis, brus osv. Har også begynt med Wii Fit. Passer meg veldig bra, får dilla, puster, peser og svetter, så er ikke tvil om at det er god trening. Hehe. Fikk et lite tilbakefall fordi barna ble veldig syke, og jeg ødela skulderen, men nå har jeg begynt igjen. Skal prøve å trene hvertfall en halvtime hver dag, og har i tillegg begynt på lavkarbo. Har nok spist altfor lite jeg også, men nå går jeg konstant rundt og er stappmett, hehe. Veldig spent på om det gir resultater!
Mine <3<3<3 Skrevet 12. mars 2011 #15 Skrevet 12. mars 2011 Slenger meg på jeg også. Har noen ekstra kilo hengende igjen etter svangerskap. Gikk ned 10 kilo fra feb - juli 2010, men så så det stopp. Spiser kanskje for lite som mange av dere andre, for føler da at det jeg spiser er sunt....... synes i grunn det er et pes å skulle skrive ned alt jeg spiser i løpet av dagen, for å regne ut kcal. Har startet på intens trening (3-5 ganger i uken), men vekten står BOMSTILLE :-( Skal i alle fall ned 5-7 kg før sommeren.
Alba44 Skrevet 13. mars 2011 #16 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er med! Har nettopp begynt på Grete Roede-kurs, så noen resultater pga det er for tidlig å komme med. Men har i løpt av vinteren gått ned 3 kg etter å ha kraftig skjerpet inn på inntaket i ukedagene. - 3kg tilsammen!
kirvill Skrevet 13. mars 2011 #17 Skrevet 13. mars 2011 Plass til flere? Jeg har iallfall ikke plass til flere kilo og har begynt på 30 days shred, lastet ned fra nett. 1/2 t bra trening hver dag. Prøve meg på trilleturer og en og annen egentrening i tillegg i løpet av uken. Skal gifte meg til høsten og må få tilbake midjen som forsvant ved + 20 kg i svangerskapet... Dag to er unnagjort med trening, ønsker å gå ned 10 kg til startvekt, men får følge med på målene i begynnelsen tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå