Gå til innhold

jeg tror jeg kan være gravid jeg..for tidlig å teste?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal ha mensen ca onsdag om en uke..er det for tidlig å teste?

jeg har hatt litt småsmerter i livmoren, og menssmerter i en uke nå..også er jeg småkvalm...(det kan også være fordi jeg tenker på dette for mye), vil teste for å få det ut av tankene hvis jeg ikke er gravid, men er det for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er nok for tidlig ja, har tre barn, og det tidligste det har gitt utslag her, er dagen før mensen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du nettopp eller ha el nå?

så tar det en liten uke på å feste seg å produsere hcg.

 

med 1 ble det ikke pos før en uke over tiden

nr 2 så ventet jeg mensen fred/lør pos tirs morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde eggeløsning fra den 23 feb, var på fredag/lørdag at jeg hadde smertene i livmoren, har hatt menssmerter nå og da siden, har vært småkvalm siden igår.

 

kan være at jeg tenker så mye på dette at jeg blir kvalm :P

 

men det er for tidlig å teste enda da altså? ;)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har vel ikke el 4 uker før mensen?

da skulle du jo hatt det i dag/morgen? (14 dager etter?)

 

test i vei da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig ikke peiling..har en sånn "app" på mobilen som sier at jeg hadde eggeløsning fra dn 23 feb..hehe. ;)

 

men da kjøper jeg test å tester idag da :)

bare sånn for å få det ut av tankene :)

 

takk for svar :)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan alltids teste, MEN hvis du får negativt, så kan du likevel være gravid, men at det er for tidlig å teste. Skjønner? Det eneste du kan oppnå, er å kanskje få positivt og vite det tidlig.

 

Jeg testet 4 dager før IKM, og fikk positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er den dagen du venter mens..:) Det pleier å være en fin dag å forholde seg til iforhold til å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det høres litt ut som den appen er litt gal da hvis han sier du skal ha mensen om ei uke og hadde el 23 feb...?

 

når hadde du mensen sist? og hvor lang syklus har du da?

 

min er på 29 dager

har el på dag 17/18

det går alltid 11dager fra el til mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay :)

ja, men klarer ikke å vente jeg, så tester idag, blir det negativt så tester jeg igjen til neste uke. :)

spent! :)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI vet det er vanskelig!!

 

Jeg testet meg 4 dager for tidlig med en sånn tidlig test og det kom bare opp svak strek, ble kjempeforvirret siden den var knapt synlig,tok en ny dagen etterpå med annet merke og da var dne negativ. og 2 dager senere fikk jeg en svak men synligere positiv test, og sidne jeg ikke stolte helt på den endte jeg opp med digital test... Brukte MYYYE penger... Vent heller til IKM!: :) Vanskelig men... du sparer ihvertfall penger på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønner den ikke helt jeg, så kan være at jeg har gjort noe feil da ;)

 

hadde mensen sist fra 14-18 feb.

har syklus på 28 dager tror jeg..har egentlig ikke planlagt dette så har ikke fulgt så nøye med på syklusen ;)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo forvente mensen igjen 14. mars.

 

Altså 6 dager til. Er nok litt tidlig å teste, men skader ikke å gjøre det... Er du veldig heldig blir den positiv allerede nå, hvis du er gravid! :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er kansje i tidligste laget, men får se om jeg gjør det i dag, tror ikke jeg klarer å vente, er så spennende å se :))

 

takk! :)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at det er en risiko til ved å teste veldig tidlig. Ganske mange egg som blir befruktet blir aldri til barn. Det befruktede egget produserer litt hormoner, kanskje nok til å slå ut på en test, men fester seg aldri, slik at mensen kommer som vanlig.

 

Det er ikke mer enn ei ukes tid siden ei skrev om dette her inne. Hun hadde testet tidlig, men så kom mensen.

 

Vent du, så sparer du både penger og eventuelle gale resultater. Det å gå å lure en liten uke til er ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt rett 10:27. Tester ein tidligt kan ein få utslag på posetiv og ein blir kjempe glad. 2 dager etter kommer negativ.

 

Detta står tydlig inne på Pernille.info.

 

Derfor tester jeg ikkje par dager før. Gå i god tro om posetiv test og få ein på tryne etter 2 til 3 dager etter på. NEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som har fått svaak test og så fånn mensen.

 

Graviditets tester KAN slå svakt ut på protein og blod i urinen.

Jeg kan teste svaak pos når som helst uten å være gravid pga dette, tester derfor etter ikm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...