Gå til innhold

Ga dere masse gaver til barnets ettårsdag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun får jo så mye uansett. Skal sette inn litt penger og har kjøpt noen bøker og klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste ca kva han fekk av dei andre, og kjøpte ikkje så mykje. Han har bursdag i Mai, så det var greit å få litt uteleiker. Besteforeldra kjøpte sandkasse og så kjøpte me leikar til å bruke der og ei babydisse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte faktisk kun en gave til henne på ettårsdagen; en sånn hund som bjeffer og hopper bortover (er nemlig hundegal*s*).

Grunnen til at vi ikke kjøpte flere gaver, var fordi vi visste at hun fikk så mye av besteforeldre, tanter og onkler og faddere. I tillegg har hun bursdag et par mnd før jul, så da ble det flere gaver.

 

Jeg lager også fotobøker fra hvert år, som skal være bursdagsgave til henne. Men jeg føler at hun er litt for liten til å ha glede av dem, så får vel de første årene samlet når hun blir litt eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte faktisk ingenting når jeg tenker meg om. Det var vel litt tilfeldig, men det ble nok gaver uansett, for å si det sånn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper aldri MASSE gaver til ungene bursdag - uansett om det er ettårsdag etter 10-års dag!!! Det er gjerne en gave fra oss foreldre og en fra søsken eller en stor gave fra oss alle sammen.

 

Når de var små, så ble det ikke de dyre gavene. De er jo ikke store nok til å ønske seg noe eller trenge noe spesielt, og de får gjerne massevis av annen familie og venner. Større barn har gjerne spesifikke ønsker, og trenger dyre ting (som sykkel, MP3-spiller, dyre klær, ski, skøyter, kamera, teleforn osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...