sjettejuli Skrevet 8. mars 2011 #1 Skrevet 8. mars 2011 skal ha sete nr to, og siden disse to er de eneste plusgodkente, skal jeg kjøpe et av dem. Men hvilket? Gutten er 16 mnd og 11 kg.
NormaJean Skrevet 8. mars 2011 #2 Skrevet 8. mars 2011 Jeg har hatt acta graco duologic og var VELDIG fornøyd:)
Galskapens overhode Skrevet 8. mars 2011 #3 Skrevet 8. mars 2011 har akkurat anskaffet ag duologic 2.. VELDIG fornøyd.. Har den for øyeblikket til lillegutt på 2 mndr.. men ser at den er mye mer behagelig å sitte i enn de andre stolene vi har hatt..
Babyønske �� Skrevet 8. mars 2011 #4 Skrevet 8. mars 2011 Er veldig fornøyd med Duologic. Har hatt den til gutten min i over 1 år, han er nå 2 år, og har fortsatt god plass i den. Også er den veldig grei med det at den kan brukes med enten Isofix eller setebelte.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. mars 2011 #5 Skrevet 8. mars 2011 Jeg har acta graco duologic til min jente på 3,5 år, og vi er storfornøyde med setet Anbefales virkelig!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. mars 2011 #6 Skrevet 8. mars 2011 Jeg er en kjempe tilhenger av Besafe Izi Kid fra førstemann og helt til nå (altså de siste 5 årene)
Makko med to små gutter Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Hvis du skal ha et plusgodkjent sete tenker du vel på beLogic? Det er det første (pr dd. eneste) som har klart plus-guld test. Jeg har iallefall dette og beSafe setet. Jeg er ikke i tvil om hva jeg ville valgt om jeg skulle valgt på nytt; beLogic! Har riktignok ikke hatt det med liten "baby". Eneste minuset er at det mangler isofix, noe som gjør at jeg tar den andre bilen (med beSafe setet om jeg må ta ut setet, -men det er ikke ofte). 2åringen klaterer inn i bilen selv. Han har faktisk greid å knekke av en bit av beSafe setet (helt i toppen, og helt ufarlig, men dog!) BeLogic setet er dekket av plast utenfor isopor'en. Det har bedre plass, og det går til 25kg. -2åringen er snart for stor til beSafe setet.
sjettejuli Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2011 så vidt jeg kan se, er duologic også plusgodkjent?
Babyønske �� Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Duologic er plusgodkjent ja. Og ble, såvidt jeg vet, godkjent før Belogic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå