Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Er gravid... 13 uker på vei og er svimmel konstant, har vært sånn de siste dagene, er veldig stresset, besvimte også idag.. Ubehagelig... Grunn til å være bekymret? Tør ikke å gå ut pga svimmelheten..
1+1=3<3 Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Du burde jo dra til legen og få sjekka det. Kan nok være du har lav blodprosent. Men jeg er ikke lege så jeg vet jo ikke. Dra til legen imorra og få sjekka det du.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 snakk med legen...han vet best kan være det jeg har, jeg har blodtrykksfall som gjør at jeg kan svime av, men det er bare og sette seg i noen minutter også komme seg hjem og ta det med ro resten av dagen... ikke farligt, men ekstremt ubehageligt... de sjekker det lett med en blodtrykkmåler hos legen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Sjekket blodtrykket forrige uke, helt normal? Er veldig stresset for tiden da..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 de måler det først når du sitter, også skal du reise deg fort opp mens legen måler blodtrykket... da kan han samenligne om du har fall... å ja du kan ha slike fall pga stress... var småurven en dag, så fikk jeg vite om at X-en var like nær meg (aggresiv og mest sansynelig farlig) da jeg skulle handle mat en annen plass holdt jeg på å segne om i kassen... heldigvis tok morfar meg ut i bilen mens mamma betalte varene.. du bør få sjekket opp hos legen om hva som forårsaker det... et blodtrykksfall er ikke farligt, men virket på legen som at å besvime kan være det... som i utgangspunktet er pga eventuell fallhøyde og hva du treffer
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Hvis du er stresset må du ta det helt med ro, det er ingenting i verden som er viktigere enn din helse og den lille i magen nå, jobb, hjemmearbeide, tng som skal skje som du "må" være med på, avlys, innhent deg selv, spis og drikk sunt, og la verden suse sin gang. Sjekk ferritin, men siden du er stresset ligger nok mye her, og det er fullt mulig og så blodtrykksfall pga stress!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå