Gå til innhold

tror det er best jeg går ifra ham...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Føler meg ikke lykkelig med ham, ikke sett, ikke brydd om, når han egentlig gjør alt det "Rette"... Er gravid og er så ensom, selv om jeg har ham. Det er vnakselig jeg vil ikke bli alenemor til to, men hva kan jeg gjøre.. Stoler heller ikke helt på ham, men elsker ham... Lurer på hvordan jeg kan ta meg mot til å gjøre det slutt med ham... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare husk hvor mye hormonene kan spille inn da! Ville ventet litt og sett det an..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble forlatt et par uker etter fødsel, og fy f for ett strev å være alene med to :(

 

For din egen skyld ville jeg ventet. Det er noe i utsagnet "en er en, og to er ti" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på gravidhormonene nå da!!

 

Klart forstår han ikke hva du går igjennom? Han er en mann? De opplever ikke verden og livet på samme måte som oss kvinner.

 

Kan ikke ta deg en husmorferie til familie eller venner da, kanskje? Så du får litt fred til å tenke på degselv og den i magen??

 

*stoor trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk er jeg hos familien min nå, og han sender fine meldinger hele tiden, men jeg blir bare såååå irritert over at han ikke forstår at jeg er ekstra opp og ned for tiden,jeg vet ikke :( Kanskje jeg bare er ekstremt hormonell, jeg kan ikke snakke med ham uten å krangle... Kanskje jeg bør ikke snakke med ham på noen dager ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han ikke kan forstå hvordan du har det nå. Hormonsvingninger og utbrudd er desverre sånn vi er laget.......og det blir ekstra ille under graviditet :-|

 

Dere kan jo f.eks. bare sende sms i noen dager? Bare husk å fortelle og forklare hvorfor du ønsker det sånn. At du er redd du bare vil krangle med han, og det vil du ikke og sånne ting.

 

Ta til deg de fine meldingene, og prøv å glemme det andre. Kos deg og bli vartet opp av familien, og ta vare på degselv i noen dager. Er han virkelig glad i deg og elsker deg, så venter han fint og tålmodig på den flotte, gravide kjæresten sin, så hun får noen dager fri.

 

:)

 

Han vet jo selv at han ikke skjønner dritten av deg om dagene, så det er jo ikke noe bombe du slipper i fanget hans heller. Hehe. Huffa meg, altså. Fikk helt vondt av deg jeg. Håper det bedrer seg snart, hvis ikke så får du bare tenke på at snart kommer babyen og du får kontroll over degselv igjen, etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...