Gå til innhold

Teori: Folk som ikke liker katter er onde

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg har denne teorien, jeg tror faktisk det stemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som drar ville dyr inn i husene sine og tror de kan temme dem, er ondere. det er min private teori, og jeg tror den stemmer.

Skrevet

Da er jeg ond da. Tror nok ikke det stemmer, men om jeg blir definert som det fordi jeg ikke liker katter, så vil det ikke plage meg :)

Skrevet

Uenig! Jeg er en hundeperson, så jeg vil si folk som ikke liker hunder er onde. Nei, folk som er slemme mot dyr (samme hva det er) er onde!

Skrevet

Vi har to hunder, en kanin, et biologisk barn, et fosterbarn, et avlastningsbarn, jeg jobber som frivillig i kommunen og er sykepleier....jeg hater katter! Jeg må være verdens ondeste person....

Skrevet

Kjenner noen ekstreme kattehatere som faktisk nesten kan kalles onde. Men kjenner flere greie folk som er kattehatere også.

Skrevet

Det er DET som er mitt poeng.

Og når man først har dratt dyret inn, og slipper det ut for å gjøre fra seg i et villastrøk, så blir man lissom sur fordi andre i boligområdet ikke liker det, og da er det de "andre" som er kattehatere, slemme folk osv.

Hva med å flytte et sted hen der det PASSER å ha dyr??? På landet, på et småbruk, eller en øde øy? Hvorfor provosere folk rundr deg fordi du selv vil ha "tilgang" på et kidnappet dyr?

23.04

Skrevet

Nei, det stemmer ikke. (Jeg er katteperson selv, men har venner som ikke liker katter,men hunder og de finnes ikke onde;)

Skrevet

Jeg er menneskeperson. Syns det er det aller minst onde av alt her.

Skrevet

hahaha.. hva er kidnappet med et tamt dyr, og som har vært det i generasjoner? Min katt ville ikke klart seg uten oss eiere, selv om han er tøff.

Skrevet

Jeg liker ikke noen dyr. Liker ikke dibbere heller forresten.

Skrevet

Nåja, det ondeste mennesket jeg kjenner driver en katteorganisasjon :P

MEN - jeg tror at folk som ikke liker dyr er litt... "onde". Det er hvertfall et eller annet galt med dem!

Skrevet

Er man et godt menneske hater man ikke andre levende vesener. Man kan mislike, og man kan mislike sterkt, men hat? Nei. Er man i stand til å se på et levende vesen med hat i blikket, da kan man ikke ha det godt med seg selv.

Ellers har jeg en teori om at mennesker sier "hater" når de egentlig mener "misliker".

Skrevet

Da har han ikke livets rett.

Skrevet

Katter haaater MEG! Så jeg tror det er kattene som er onde!

Skrevet

Det finnes ikke villkatter i Norge!

De såkalte "villkattene" her i landet er hjemløse katter. De ble importert hit for mange, mange år siden og nå er de ikke så populære lenger.

Men vi mennesker tok dem inn i landet og vi må fullføre det vi begynte på og ta vare på dem. De ba aldri om å komme hit til vårt klima.

Mange tror at katter klarer seg alene i en norsk vinter med de har ingen forutsetninger for å klare seg som hjemløs. Pelsen er ikke skapt for å holde på varme men for å holde varmen ute. Den er heller ikke vannavstøtende og katter fryser lett. Husk at de er ørkendyr. Jeg har sett mange triste sjebner denne vinteren og mange stygge frostskader.

Pudlen er nærmere beslektet til ulven en katten til gaupa, men ingen hadde syns det hadde vært ok om naboen sin puddel måtte overleve vinteren ute, alene.

Mange som ikke vet dette, så følte bare for å informere litt.

Vi må få opp statusen til kattene for de har blitt til et "skadedyr" og et bruk og kast objekt. Jeg tror at det har mye å si at det er så mange av dem, fordi folk passer ikke på dem. Kastrer og steriliser kattene deres og pass godt på dem!

Katter er levende vesner med et bankende hjerte, som føler sult, kulde, redsel og glede!

Skrevet

Jeg hater ikke katter, men jeg liker ikke at naboen skaffer seg katt og at denne katten lager problemer for meg. Det stinker kattepiss i garasjen min, sandkassen til gutten min, bruker den flittig som do. Ting jeg oppbevarer i garasjen er fulle i kattehår osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...