Gå til innhold

Teori: Folk som ikke liker katter er onde

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg har denne teorien, jeg tror faktisk det stemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som drar ville dyr inn i husene sine og tror de kan temme dem, er ondere. det er min private teori, og jeg tror den stemmer.

Skrevet

Da er jeg ond da. Tror nok ikke det stemmer, men om jeg blir definert som det fordi jeg ikke liker katter, så vil det ikke plage meg :)

Skrevet

Uenig! Jeg er en hundeperson, så jeg vil si folk som ikke liker hunder er onde. Nei, folk som er slemme mot dyr (samme hva det er) er onde!

Skrevet

Vi har to hunder, en kanin, et biologisk barn, et fosterbarn, et avlastningsbarn, jeg jobber som frivillig i kommunen og er sykepleier....jeg hater katter! Jeg må være verdens ondeste person....

Skrevet

Kjenner noen ekstreme kattehatere som faktisk nesten kan kalles onde. Men kjenner flere greie folk som er kattehatere også.

Skrevet

Det er DET som er mitt poeng.

Og når man først har dratt dyret inn, og slipper det ut for å gjøre fra seg i et villastrøk, så blir man lissom sur fordi andre i boligområdet ikke liker det, og da er det de "andre" som er kattehatere, slemme folk osv.

Hva med å flytte et sted hen der det PASSER å ha dyr??? På landet, på et småbruk, eller en øde øy? Hvorfor provosere folk rundr deg fordi du selv vil ha "tilgang" på et kidnappet dyr?

23.04

Skrevet

Nei, det stemmer ikke. (Jeg er katteperson selv, men har venner som ikke liker katter,men hunder og de finnes ikke onde;)

Skrevet

Jeg er menneskeperson. Syns det er det aller minst onde av alt her.

Skrevet

hahaha.. hva er kidnappet med et tamt dyr, og som har vært det i generasjoner? Min katt ville ikke klart seg uten oss eiere, selv om han er tøff.

Skrevet

Jeg liker ikke noen dyr. Liker ikke dibbere heller forresten.

Skrevet

Nåja, det ondeste mennesket jeg kjenner driver en katteorganisasjon :P