Gå til innhold

Skulle ta abort, ombestemte meg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Umulig å vite - men mest sansynlig går det bra. Mange som ikke vet de er gravide så tidlig og fortsetter å drikke lenger enn som så. Det viktigste er at du holder deg unna alt som kan skade fosteret fra nå av. Om noe er veldig galt ender det som regel i SA.

Annonse

Synes det er vanskelig å glede seg over å være gravid når man vet man har gjort noe gale .. Er barnet frisk osv ? Gleder meg til neste UL men har kjempedårlig samvittighet for jeg drakk når jeg visste jeg hadde et frisk barn inni meg.. Men var bestemt på å ikke beholde, men fant ut av at siden jeg sliter med humøret gjorde det vansklig for meg å ta riktig beslut, vet det er det riktige å beholde! Og mannen er overlykkelig..

Gratulerer med den lille spiren!

Når det er sagt, personlig syntes jeg det er frastøtende at noen drikker når de vet de er gravide, uansett om de har planer om abort eller ei. Du vet bedre enn dette!

Barnet KAN ha fått skader, men sansyneligheten er heldigvis liten ;) Hold deg unna alkohol resten av svangerskapet så går nok dette helt bra

Annonse

Gratulerer med den lille spiren!

Når det er sagt, personlig syntes jeg det er frastøtende at noen drikker når de vet de er gravide, uansett om de har planer om abort eller ei. Du vet bedre enn dette!

Barnet KAN ha fått skader, men sansyneligheten er heldigvis liten ;) Hold deg unna alkohol resten av svangerskapet så går nok dette helt bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...