Gå til innhold

Skulle ta abort, ombestemte meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestemt meg for å ta abort, og drakk når jeg var 8 uker gravid ( en gang.. drakk meg full ) og etter det ombestemte meg, tror dere det kan ha påvirket fosteret :( Er 11 uker nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle ønske jeg hadde ombestemt meg.

Skrevet

Umulig å vite - men mest sansynlig går det bra. Mange som ikke vet de er gravide så tidlig og fortsetter å drikke lenger enn som så. Det viktigste er at du holder deg unna alt som kan skade fosteret fra nå av. Om noe er veldig galt ender det som regel i SA.

Skrevet

hva mener du 22:52 :(

Skrevet

Hadde alt hatt UL og alt var fint med fosteret før jeg drakk.... Elendig mor jeg :( men sliter med å være litt deprimert, kommer ikke til å røre alkohol igjen... Tar omega 3, kosttilskudd hver dag, trener og spiser sunt ...

Skrevet

Det kan vi desverre ikke svare på, men håper det går fint :-) Noe det mest sannsynlig gjør.

Skrevet

Jeg var på fylla hver helg i 3 mnd før jeg fant ut jeg var gravid. Det gikk bra! Vet aldri, men mest sannsynligvis går det bra! Bare hold deg langt unna fra nå av! Bra du ombestemte deg:-) lykke til! Det går nok bra!

Skrevet

Synes det er vanskelig å glede seg over å være gravid når man vet man har gjort noe gale .. Er barnet frisk osv ? Gleder meg til neste UL men har kjempedårlig samvittighet for jeg drakk når jeg visste jeg hadde et frisk barn inni meg.. Men var bestemt på å ikke beholde, men fant ut av at siden jeg sliter med humøret gjorde det vansklig for meg å ta riktig beslut, vet det er det riktige å beholde! Og mannen er overlykkelig..

Skrevet

synes du skal slappe av og forsøke nyte graviditeten :) :)

sjansen for at noe har skjedd er forsvinnende liten.

Det er MANGE som har hatt seg en fest før de fant ut de var gravide, og får helt fine friske babyer.

Skrevet

graatulerer med graviditeten :) babyen har det uansett bedre nå enn om du hadde tatt abort - den får et liv med mammaen sin. jeg tror det går helt fint jeg :) gratulerer!

Skrevet

Gratulerer med den lille spiren!

Når det er sagt, personlig syntes jeg det er frastøtende at noen drikker når de vet de er gravide, uansett om de har planer om abort eller ei. Du vet bedre enn dette!

Barnet KAN ha fått skader, men sansyneligheten er heldigvis liten ;) Hold deg unna alkohol resten av svangerskapet så går nok dette helt bra

Skrevet

Gratulerer med den lille spiren!

Når det er sagt, personlig syntes jeg det er frastøtende at noen drikker når de vet de er gravide, uansett om de har planer om abort eller ei. Du vet bedre enn dette!

Barnet KAN ha fått skader, men sansyneligheten er heldigvis liten ;) Hold deg unna alkohol resten av svangerskapet så går nok dette helt bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...