Gå til innhold

Hengepupp!!! Neeeeeei!! Vil ikke!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært dritstolt av å bestå blyanttesten med glans, men de tider ser ut til å være forbi. Etter å ha fått mitt første barn struttet de som bare juling. Etter ammeslutt begynte jeg å slanke meg og 12 kg senere henger blyanten igjen på den ene puppen.

 

Hulk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det... Hadde 75 D struttpupper... nå er de tilbake i 75D, men henger litt ja... dritt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blyant? Pffft, amatør!

 

Her kan jeg stappe ei halvlitersflaske under henget! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her:( selvtilliten er på bånn og mannen får ikke se meg uten bh lenger:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelis+kian ♥

Blyanter? PINGLE. Her snakker vi hele skolesekken. Med innhold!

 

65F rent skinn, woho! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare pupper! Og jeg har spurt MANGE menn (kompiser altså, ikke sexpartnere eller noen med romatisk forhold til), og de sier, så og si alle, at pupp er pupp, og bare det er litt der, så er de fornøyde! :)

 

Har hatt hengepupp halve livet jeg (bare den ene).. De hang før jeg ble 18, så..hehehe.. Liker da puppene selv når de når til navlen, ligger under armen eller kvæler meg når jeg glemmer meg å legger meg flat på ryggen uten bh på :P

 

Vi er kvinner!! Vi har pupper!! I alle former og fasonger!! Både strutt og heng!! Silikon vil jeg ihvertfall ikke ha!! Liker at de er myyke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

 

Det er så mange fordeler med hengepupper at du aner ikke hvor mye du har å glede deg til! Hør bare her:

 

- De er ypperlige som "den tredje hånda" når du skal holde hårspenner, huskelapper, papirtutter, lipglosstuber, ogsom du allerede har oppdaget: blyanter

 

- De er flyttbare. Så når du ligger vondt så kan du rett og slett bare flytte litt på de så de ikke ligger i klem. Når du ligger på magen, så kan de flyttes ut til hver sin side.

 

- De er myke og gode. Dette kommer kanskje ikke deg så mye til gode, men menn, babyer og bikkjevalper sovner gjerne på dem.

 

- De kan, om de er tilstrekkelig lange, brukes til skjerf på en hustrig dag.

 

- Når neste barn kommer, så slipper du skulderplager av amminga, for puppen rekker greit ned til babyen mens den ligger på fanget.

 

- De flyter. Så når du svømmer i sjøen ser du eksepsjonelt barmfager ut om du løsner litt på bikinisnora.

 

Det er sikkert mange andre nyttige bruksområder også. Så hjertelig velkommen i klubben for oss med praktiske pupper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig bra kommentarer:) Skulle ønske jeg kunne se slik på livet:)

Takk for en god latter:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en dd-e som virkelig HENGER! :/ Men jeg lar det ikke akkurat ødelegge humøret da! ;) Ska fjerne noe av dem etter ammeslutt, men det er pga skuldrene og ryggen, og ikke "kosmetisk"! De er jo ikke akkurat lekre, men jeg syns det er noe fint med en "brukt" kvinnekropp likevel jeg da! Viser at man er/har vært fruktbar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...