Gå til innhold

Mistet gutten min i uke 41


Sinemor

Anbefalte innlegg

Det var ikke dette vi hadde tenkt.

Vår kjære etterlengtede gutt, som ikke fikk leve.

Trodde aldri at man skulle oppleve dette.

Den 12 februar, nesten en uke på overtid skulle vi få den forferdelige beskjeden om at vår lille Henrik ikke levde, og den 13 kom han etter en 18 timers lang fødsel.

Helt uforstålig, kan nesten ikke tro at det er sant, skulle ønske at noe kløp meg i armen og sa at det hele var en drøm......

Savner min lille venn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer! Så grusomt trist og forferdelig urettferdig... Jeg har ikke ord... Kjente alt vred seg inni meg nå.. Ingen fortjener å oppleve noe sånn.. Håper engelen din har det bra der han er nå... :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig trist med lille Henrik:-( Må få tipse deg om denne siden:

 

www.englesiden.com

 

dette er et lukket forum for oss som har mistet barn. Vi er mange der inne dessverre men det er et godt sted å være når det aller værste skjer oss. Ser at du er fra Sandefjord, det er flere jenter derfra og fra Vestfold generelt og treff har vi også hatt. Se hva du orker, det er selvfølgelig et spesielt forum å være med i med mange historier men fellesskapet er helt unikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Sinemor!

 

Konolerer så ubegripelig mye. Du har opplevd det aller verste i livet...Det er ikke ofte jeg er på denne siden lenge, men overskriften din tiltrakk meg.

 

12 Februar 2008 fikk jeg selv en fornemmelse om at noe var galt i magen. Jeg roet meg ned og fortrengte etter samtale med fødentross alt bare èn dag igjen til planlagt KS. Hva kunne gå galt liksom? Den 13ende fikk vi den grusomme beskjeden og satt i gang fødsel. 14 Februar ble Emil født frisk, men død. Termin var i utgangspunktet 16 Februar.

 

Om du vil kan du gjerne besøke bloggen min www.etlyckehjemimormorshave.com Denne bloggen ble laget pga Emil og gjorde min sorgprosess levelig. Englesiden er også god å ha i perioder. Du er kanskje der allerede?

 

Jeg tenker meg tilbake til hvordan det var i April 2008, og det var solen som reddet de fleste dagene. (Våren kom også raskt det året) Du lever fortsatt i en boble som sprekker når du minst forventer det, men stol på meg når jeg sier at det blir lettere å leve med tiden-tross for at det ikke kjennes slik ut nå.

 

Mange klemmer fra Camilla

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ååå så forferdelig trist!!!!! Jeg mistet min gutt en dag før termin :`( Fikk du vite årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...