Gå til innhold

Ang slanking og strekkmerker.. Og ang kroppsfasong!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er stor, og skal ned i vekt nå, men har en del strekkmerker etter fødsel og fedme jeg lurer litt på.. Jeg har mange røde og dype strekkmerker, kommer de til å bli lysere når jeg blir mindre?

 

Og når det kommer til kroppen min.. Når jeg trykker på låret mitt, så trykker jeg helt til jeg kjenner inn til beinet på begge sider, om dere forstår.. Men selvom jeg trykker inn huden helt til jeg kjenner beinet, så er låret fremdeles ganske stort.. Kommer det til å være så stort som det er nå, eller kommer det til å bli mindre? Og så har jeg veldig brede hofter, og en veldig smal midje.. ( midjen min måler jeg litt oppafor navlen ).. Så jeg er kjempebekymret for at jeg vil se ut som ett alien når jeg har blitt slank! Brede hofter, og ekstremt smal midje?? Noen som vet om det kommer til å bli sånn, eller om kanskje hoftene vil minske litt? Har veldig lite fett på hoftene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kommer til å bli lysere, ja. :) Og når det kommer til kroppsfasong.. Lår, rumpe, hofte, mage, midje, pupper, skuldre, ansikt og til og med øreflipper kommer til å bli mindre. Og proporsjonene dine kommer til å passe sammen når alt er tilpasset den nye vekten. Det gjorde det i hvert fall med meg. Jeg fikk forresten helt flat rumpe, men den trente jeg opp ved å sykle en hel del. Dette er 8 år siden, og jeg er en helt normalt proporsjonert jente fortsatt den dag i dag. :) Gikk ned 40 kg forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...