Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Gerrard ?? (Faren er Engelsk...) Liker dette navnet utrolig godt...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Norske versjonen er vel Gerhart (litt hardere). Kan ikke si jeg hater det, ettersom Gerrard Butler er hot. Skiller seg iallefall ut.
1+1=3<3 Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Ikke min smak. Men synes jo ikke det er fælt da.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Skal dere bo i Norge, bør det staves Gerhard, ellers blir det en evig pine å lese det høyt og stave det høyt. ellers syns jeg det er et koselig navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå