Gå til innhold

Hvilke"triks" fungerer alltid på mannen deres, for å få han opphisset?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du mener seksuelt opphisset så trenger jeg ingen triks, det er bare å ta for seg når jeg måtte ha lyst! :)

 

Ellers får jeg ham lett opphisset ved å bruke altfor mye penger med hans kort.. Da er han derimot særdeles vanskelig å få seksuelt opphisset.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger overhode ingen triks.... Men kunne gjerne hatt noen triks for å få meg opphisset ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å prate om sex og hva jeg ønsker han skal gjøre med meg eller omvendt. Da blir han som regel med på leken :) ellers så er det få ting som "alltid" funker. det varierer veldig ut i fra situasjonen og humøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen triks nødvendig, han er av slaget som synes 3-4 ganger om dagen er finfint, og skulle gjerne hatt enda mer. Og siden han ikke får det så er han skikkelig "billig" når jeg har lyst i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triks??

 

I går bøyde jeg meg til han i senga, tok rundt halsen hans for å si god natt og kyssa han. Reaksjonen var umiddelbar, og da klarte ikke jeg å stoppe når han først ble gira. :) Vi har ledd av det i dag, så for å sørge for at vi får noe søvn i natt har jeg fått beskjed om å sende tekstmelding for å si godnatt i stedet for å kysse han ;P

 

Hilsen 36 uker SVÆR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Vel, nå har ikke jeg en mann, men ser noen etterlyser triks om hvordan få kvinner opphisset (til deg over her som sa du ikke trenger hjelp til å få mannen opphisset, men deg selv derimot). Siden jeg er kvinne selv og har kvinnelig kjæreste burde jeg vel ha noen fornuftige tips å komme med.

 

Jeg har en skikkelig på-knapp: nakken. Kyss, stryk, klor eller bit meg, og jeg er SOLGT. Det virker så godt at det er skummelt. Det tar bokstavelig talt ikke mer enn fem sekunder før jeg er 100 % klar mentalt for det meste - og da kommer som regel det fysiske ganske raskt også.

 

Min kjære derimot har sin mest effektive på-knapp godt skjult under en BH mesteparten av tiden :P liitt frustrerende å være den som blir tent av et kyss i nakken, mens man må forbi noen lag med klær for å komme til min kjæres på-knapp.

 

Cluet med kvinner er (etter min erfaring) at man må tenne dem mentalt OG fysisk. Det hjelper ikke å trykke på de rette knappene hvis de mentalt er i en annen verden, og omvendt - det hjelper fint lite å snakke kvinnen i senk hvis man ikke beveger seg innenfor en viss radius av kvinnens erogene soner. Og hvor de erogene sonene befinner seg ... Vel, det vet man som regel best selv ;) jeg og min kjære er typiske eksempler på at det som er godt for en sjelden funker på samme måte for en annen. Misforstå meg rett: Nipplene mine liker å bli koset med, men de er ikke i nærheten av å være like turn-on som min kjæres! Ei heller er hennes nakke i nærheten av å ha så god kommunikasjon med underlivet som min er :P

 

Hva menn angår ... Vel, jeg hadde et sporadisk forhold en periode med en kar en gang som ble helt sykt tent av at jeg suttet han på øret. Et par lette nuss og et slikk på øret, og han så ut som en 100metersløper som hadde fått klarsignal :P "ding! Starten er gått!"

Hadde også et kortvarig "lekeforhold" med en kar som syns føtter var kjempesexy. Veldig praktisk. To vift med tærne, eller rett og slett legge en fot i fanget hans, og karen var solgt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldige dere er da..

Her er det kkun sex i snega med lyset av.. aldri noe forspill..

 

Jeg begynner å skjønne hvorfor det er så mye utroskap rundt omkring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ingen triks han, men jeg trenger!

Han er klar om jeg setter med ned på fanget hans og vrikker litt, eller sprader rundt i en fin truse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker veldig godt at jeg tar kontrollen og bestemmer hva han får lov til i senga og ikke hvis humøret er det rette.

Og jeg har et undertøysett som er en absolutt favoritt for ham, men da blir han så tent at han kommer fortere enn vanlig :-(

Ellers så er det bare til å ta for seg og si hvor deilig og stor han er +++

 

Men stort sett så klarer vi å ha sex helt uten noe sånn da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...