Gå til innhold

Huff....sitter bare å griner... gruer meg så til jobb i morra..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sjefen er på krigstien, jeg har vært sykemeldt, og fikk nettopp en lite hyggelig sms fra sjefen.

jeg vet at flere av de annsatte har fått ei overhøvling, og jeg gruer meg for jeg vet jeg å kommer til å få det. H*n snakker bare dritt om andre, til alle oss andre, også om meg til andre annsatte. Snakka med en kollega, og sjefen hadde fått h*n til å begynne å grine på jobb.

 

Jeg har så lite lyst å gå i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så fælt... jeg ville helt klart ha søkt på en ny jobb!!

 

Prøv å hent frem sinnet ditt langt nede i magen så du ikke synker inn i angst når han overhøvler deg.

 

Mennesker som din sjef, hvis det du beskriver er sant, er usselt små i mine øyne!!!

 

Tramp med føttene i bakken og dunk deg på brystet som en apekatt (bak lukket dør, på do e.l. da... he he... ikke så noen ser det) og prøv å være sint (kjenn sinnet som en ild i magen) så du beskytter deg mot hans sinne! ... vet det høres dumt ut, men det funker!!

 

Fy fikk vondt av deg nå!!

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg kommer til å få en overhøvling.

 

ja, er nok lurt å søke annen jobb, har allerede gjort det, men er ikke lett å finne noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du organisert, så ta det opp med ledelsen der.

 

Hadde en sjef i fra helvete selv en gang. Husker den biten der. Han skjellte meg ut flere ganger i uka. Forbød oss å organisere oss også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har sjefen en sjef?

I såfall ta det opp med ham/henne.

 

Se det utenifra det sjefen din kommer med: du vet det ikke er sant det han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust dypt og fortell sjefen din at alle har rett til å være syke fra jobb, det er ikke noe hverken han eller du ønsker, men slik er det. Si at "du har ingen rett til å være hverken uhøflig eller ufin fordi jeg har vært hjemme fra jobb, det er bare å la meg være ifred så skal jeg få gjort den jobben jeg er satt her til å gjøre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at det er sant. Sitter med veldig angst for å gå på jobb, jeg sliter med ryggen, men får ikke forståelse for det. Sjefen har selv ryggplager, så h*n vet åssen det er. men ingen andre enn h*n har lov å være syk eller har lov å ha syke unger.

 

jeg vurderer sterkt å si opp, ta ut feriepengene så jeg klarer meg et par mnd, så kommer skattepengene i juni, så jeg klarer meg et par mnd til. men håper nå innen da at jeg har fått ny jobb.

Kjæresten min støtter meg heldigvis, og jeg kan snakke med han om det og han forstår. Han skal å være med meg til legen, så jeg kan snakke med han om det, og kjæresten min kan forklare han hvordan jeg blir av den her jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...