Gå til innhold

8. mars.. en dag med både glede og spenning?


mornr2

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Imorgen har jeg bursdag og jeg skal på tidlig UL på Fødepoliklinnikken i Fredrikstad!!

Imorgen er jeg ca 13 + 0!!

Er såååå spent.. tror jammen meg ikke jeg kommer til å få sove i natt jeg altså... ;-)

Jeg kan ikke noe annet enn å tro at alt står bra til med gullet vårt, at det er friskt og flott, og turner rundt. Jeg tror jeg kjenner gullet hver kveld, slår med "vingene" og forteller at "jeg er her jeg mammaen min".... ;-D

Bare tanken på hva vi skal se imorgen, gjør meg rørt og tårene titter litt frem. Kanskje, bare kanskje, kan de se kjønnet på det lille gullet jeg er så heldig å bære på..

 

både gleder og gruer meg.... :-D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg skjønner deg så godt! :D

Vi hadde også første ultralyd i dag og har gått rundt og smilt resten av dagen. Det var første gang ever for vår del og synes det var helt fantastisk vidunderlig sært å se at det virkelig var noe inni der! Den sprella som bare det, var mye mer aktiv enn jeg hadde trodd :D...supergøy, skulle ønske man kunne dra på ultralyd hver dag;)

Håper alt gikk bra med deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hehe skjønner følelsen din. Jeg skulle ønske jeg hadde en ultralydmaskin hjemme jeg.. hehe men da hadde det vel kanskje ikke vært like spennende allikevel.. det er jo noe med det å glede seg til disse undersøkelsene også..

 

Man kan trygt si at jeg gikk rundt på en rosa sky resten av dagen... ;-D

Det lille vidunderet turnet rundt så lege hadde problemmer med både å måle og se etter alt hun skulle. Var til og med et problem og fryse bildet.. Dette var nok min feil, for ubetenksom som jeg er hadde jeg drukket en kopp kaffe før jeg dro... hehe

Men gud så artig allikevel.. Etter noen dager hadde jeg nok en ultralydtime fordi jeg hadde bestilt en på privaten.. Jeg beholdt denne timen fordi jeg har en datter på 7 år som skulle få være med (hun får ikke lov av sykehuset å være med dit).. Dette ble en stor dag for både kommende storesøster og kommende mor.. Klok av "skade" drakk jeg ikke kaffe, og den lille lå der så stille så.. :-)

GYnekologen fikk vidunderet til å snu seg ved på dytte på de rette plassene.. skikkelig moro!! Men kjønn må jeg nok vente med til ordinær ultralydtime... Lykke til videre til dere alle sammen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...