Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Hei! Jeg er nok helt sikker paranoid her. Typen min har vært borte i 6 uker...vi har hatt litt krøll. Mer på det at jeg ikke vet om jeg vil osv (laaang og kjedelig historie). Jeg er ikke sjalu av meg...men av en eller annen grunn har jeg fått en følelse av at noe har skjedd på denne turen. Nå "kjenner" jeg noe i underlivet og lurer på hva det kan være: Vi hadde rå og lidenskapelig sex her for halvannen uke siden (på mange vis som jeg ikke trenger å gå i inn i her:-)) og noen dager etter kjente jeg den der begynnende klø følelsen. Har vanligvis minimalt med problemer og er rimelig godt utstyrt med ecovag osv. Så kjente jeg dagen etter det igjen en sånn yrende urinveis greie. Jeg har aldri hatt ordentlig urinveis infeksjon. Kun sånt at jeg drikker masse vann m/sitron og så går det bort de få gangene i livet jeg har kjent noe. Det forsvant...men nå, 1.5 uke etter kjenner jeg liksom ørlite granne svie bare...over det hele. Den følelsen når jeg tisser er borte...så nå har jeg fått for meg at jeg har klamydia. Jeg har aldri hatt det før da...og det er mulig jeg kjenner for godt etter. Denne nesten ikke-eksisterende svien varierer fra ingenting til bittelitt...mest liksom i ytre deler...av meg:-) Ikke har jeg noe rart med utflod eller noe annet. Kan noen fortelle meg hvordan dette arter seg...vær så snill...mens jeg venter på testen jeg har bestilt på nettet. Det er en del uker siden han kom hjem så det skulle være plenti tid for inkubasjonstid som jeg har lest er fra 1-3 uker. Jeg blir bare såååååå lei meg om jeg finner ut at det er det jeg har. Ble så glad for å få han hjem... Håper den testen kommer litt brennkvikt...for jeg haater å vente! Takker for alle svar!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Men søte deg det trenger ikke å være en kjønnssykdom, men kan også være det. Kan hende du har fått et lite rift etter røff sex og som derfor svir litt. Eller vaginal baktrinose, en sterkere soppinfeksjon e.l. Skjønner ikke hvorfor du ikke bare oppsøker en gynegolog istdenfor å gå å engste deg og skape dine egne teorier.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Etter heftig og røff sex har jeg det sånn også. Verken jeg eller mannen er utro, så jeg kan garantere deg at det ofte har en helt ufarlig og fornuftig forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå