Gå til innhold

Noen slankere her mellom 20-25 år som vil være med på noe litt spesielt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en alenemor på 20 år, er veldig overvektig, veier 112 kg og er 165 cm høy, og skal ned til 85 innen sommeren. Jeg kjenner kroppen min, og vet at jeg går veldig fort ned i vekt, så det skal ikke bli noe problem fysisk.

 

Prøvde å slanke meg i fjor, gikk da ned 20 kg på 3 mnd, (veide mindre da enn nå )og holdt det gående i 5 mnd til sammen før jeg sprakk. Jeg var FAKTISK veldig fornøyd med å veie 85 kg.. *savn*..

 

Jeg skal nå sette i gang igjen i morgen, ved å bruke Grete Roede-måltider til frokost, middag og kvelds, og skal spise Nutrilett-barer til mellommåltid, men jeg har lyst å belønne meg selv når jeg har nådd mitt første delmål på 85 kg.

 

Det jeg gjorde feil sist, var at jeg ikke belønnet meg selv, så motivasjonen dalte. Så denne gangen skal jeg belønne meg selv, med en langhelg en plass! En langhelg, der jeg kan shoppe, nyte alkohol, og gå på byen, uten å måtte ha med meg barnet mitt. En skikkelig frihelg!

 

Så, det jeg lurer på, er om det er noen slankere mellom 20 og 25 år som kan tenke seg dette? Stå på som berre pokker nå, og belønne oss selv med en tur i sommer? Selv om vi ikke kjenner hverandre? Ha kontakt med hverandre ganske ofte, fortelle hvordan det går med vektnedgangen, støtte og motivere hverandre? Ha noen å klage til om det ikke går slik som vi ønsker? :)

 

Håper noen vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne, men endte opp gravid igjen (nr 2). Så da må jeg vel s at vekta går opp, istedenfor ned. 98 kg, runder vel straks 100.

 

Men lykke til, håper noen blir med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempekoselig ut, men de peeenga, ja de peeenga ;) Hehe :) Forøvrig er jeg 26 da, men bør slankes likevel! Grete Roede har jeg ikke kjenneskap til, desverre! Skulle gjerne hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... ville bare si at jeg anbefaler lavkarbo på det varmeste. Du slipper å være sulten og kan belønne deg med deilige måltider hver dag (uten carber da så klart, men med deilige oster, kjøtt, sauser, salater etc etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, alder har vel egentlig ingenting å si :) Vi er jo to i samme situasjon som ønsker det samme, så dersom du ønsker, har penger og tid til det, så sleng deg på!! :)

 

Tørr du å legge ut nicket ditt så jeg kan sende deg en pm? Har ett litt kjent nick her inne, så tørr ikke :s

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... spennende :)

Jeg vet ikke om jeg kan få det til.. Er jo en stund til sommeren..

Meeen.. Teller jeg? Jeg er 26 år, 164 høy og 80 kilo nå (har allerede gått den en 6-7 kilo) Men vektnedgangen har stoppet litt opp, så er litt tungt å komme i gang igjen.

Hvor bor dere/du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være negativ men hva skjer når dere slutter med shaker morgen middag og kveld da?

ikke misforstå, måltidserstatter kan være en bra ting det, bruker herbalife selv, men kombinerer det med ett sunnere kosthold, mer riktig sammensatte måltider og mindre sukkerinntak....men har ikke tenkt å bruke måltidserstatterene som en kur, men som en del av kostholdet...og vekta mi er på vei nedover så...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres da minnsanten ut som at du belønnet deg selv både godt og vel sist når du har klart å tillate deg selv å bli så tjukk igjen??

 

Grete Roede er fornuftig, men Nutrilettbarer har ingen verdens ting med sunt kosthold å gjøre. Knekkebrød med sunt pålegg er mye bedre som mellommåltid. Skulle du ikke venne deg av med å spise sjokolade? Da er ikke barene til Nutrilett noen god løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær også klar over at det ikke er sikkert kroppen din responderer like godt på slanking denne gangen, så ikke bli skuffa om det tar lengre tid. Jojoslankere bruker mer og mer tid for hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...