Gå til innhold

Skal ha oppkjøring på onsdag, for andre gang.. Trenger motivasjon til å tenke positivt! :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eg strøyk på oppkjøring rett før jul, noe som var så dumt for eg er veldig avhenging av å ha lappen her som vi bor. Å at det er 3 mnd vente tid gjør ikke ting bedre..

Kjørelæreren sier at eg har noen feil som burde vert retta på, eg er heller ikke så sikkert på meg selv i trafikken. Tenker gjerne litt for lenge, men ikke når det virkelig gjelder..

Føler mer denne gangen at eg kommer til å stryke enn hva eg gjorde sist gang.. Trenger noe motivasjon til å tenke positivt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg brukte 3 forsøk, men på siste gikk det så bra at han som som testet meg trakk ned lua og sa "bare kjør hjem til der vi starta du, og vekk meg når vi kommer frem" Da hadde vi kjørt i 30 minutter i by og omeng :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så pass! :) hørtest ut som eg huggelig fyr ;)

godt å høre at flere som ikke fikk det til på første forsøk:)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en ekstra oppkjøring jeg og ,og det går så bra atte denne gangen.

Jeg tenkte kun positivt og sa til meg selv at dette skal jeg klare..

Bare fokuser på det du har lært og ik bry deg om sensorn.

jeg hadde en dritt sensor 1 gangen men 2 var han jempekoselig.satt å prata om mat siden jeg er kokk osv..han satt å prata heeele veien.kan være lurt å prate hvis du liker det da blir du roligere og og slipper tenke på om du gjør feil osv...bare se på kjøringa som en liten tur:)

lykke til:):)dette går fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg også hadde dritt sensor første gangen, brydde seg ikke om noe eg sa, noe som raskt førte til at vi ikke sa noe noen av oss... Håper det går godt denne gangen ja, vil så gjærne tenke positivt om det eg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ano 21.23

glemte en ting:)

 

DU MÅ ALDRIG VISE AT DU ER USIKKER FOR DA BLIR SENSOR USIKKER PÅ DEG OG DA KAN DU LETT STRYKE.IKKE VIS AT DU ER REDD OG NERVØS DET ER DET VERSTE DU KAN GJØRE:)

LYKKE TIL ENDA ENGANG:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...