Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Ja, hvor mye kan man forlange av ei som mener at det største ansvaret man har ovenfor et 12 dagers gammelt spedbarn er å skifte bleier...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 Synes faktisk Lucas Leander klinger godt om enn ikke så norskt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Lukas/Lucas/Lukazc er et typisk navn på en gutt fra østblokka. Leander.. svenskt.. Ja, pent navn. Personlig ikke et navn jeg ville brukt på mine egne barn.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 halloooo... typisk østblokknavn!!?? Lukas er et bibelsk navn! Og er mye brukt i Tysktalende land så vel som i Frankrike.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 Ja, ok. Jeg vet bare at det er godt brukt i østblokka ingen ting å ta så på vei av.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Er de ikke søskenbarn da, Lucas Leander og Lukas Leander? Vil jo kalle det ganske sært hvis det er sant:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå