Gå til innhold

hjelp ang vond nyrer...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har vondt eller er øm og støl bak i ryggen der nyrene ligger. Har hatt eggehvite i urin og på ul så kunne det se ut til at nyrene var litt store?

 

tok noen blodprøver på fredag så vet ikke noe mer enda. men det er liksom nå de har blitt ømme og vonde.

 

noe og tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allmenntilstanden ellers? Feber, øm i kroppen? Svir ved vannlating? Vondt i magen ved trykk?

Nyrebekkenbetennelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du legger deg på rygg, legger hver håndflate på magen langs hoftekammene, og trykker god ned, vondt?

Trykk på nyrene bak, smerter?

Høres veldig ut som nyrebekkenbetennelse, da er det viktig å komme seg til legen å få en kraftig antibiotikakur så snart som mulig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er faktisk vondt på høyre siden når jeg trykker på magen. og det er høyre side som er verst bak også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legen i morgen å hør om prøvesvarene er kommet, fortell at du har vondt og be om akutt time i morgen. Uten behandling gjør det uhorvelig vondt, og vondere blir det. Det kan også være farlig å gå med ubehandlet nyrebekkenbetennelse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei sier du det... er jo det jeg har gjort. leverte urinprøve på fredag og tok blodprøver. men har ikke fått svar enda.

 

Og det er først nå jeg syntes at det er plagsomt vondt der bak så derfor spurte jeg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...