Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Herregud for et spørsmål, SELVFØLGELIG eg dyr jeg ikke kjente! GAH!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 kommer ann på hvor mye arv jeg får hvis mora mi dør... eller hvor pent dyret er...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 I denne forsamlingen her burde du heller stilt det samme spørsmålet om svigermor.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Mange som er glad i mammaen sin her skjønner jeg.. Jeg ville reddet mamma selvfølgelig. Et dyreliv er ikke verdt så mye som livet til moren min. Ikke engang min egen hund.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #9 Skrevet 7. mars 2011 huff, får virkelig ikke håpe barna deres svarer det samme om noen år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå