Gå til innhold

Andre som ikke likte gullkjolen til Terese Johaug?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes den var grusom. Den pene jenta også så stygg kjole. Men først så tenkte jeg at vi bare har forskjellig smak. Så leste jeg derimot at stakkars Terese var blitt overrasket med kjolen rett før medalje sermonien og hun hadde egentlig ikke noe valg. Skjønner godt at hun skiftet etterpå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den blå hun hadde på seg var jo helt lik. Designeren hadde lagd to blå og kopiert den ene i en gullvariant i tilfelle GULL.

Nå høres jeg over gjennomsnittet interessert i både moter og gullkjoler og kan avkrefte det her og nu. Det eneste som er interessant er hvor mye folk tillater seg å si straks man har gjort noe bra i jantenorge.

Både kjolen og jenta var sprek, men hva jeg mener om det er egentlig revnende likegyldig. Morsomt at hun måtte vise ID, haha, vedder på at dørvakta får høre _den_ i årene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke den blå jeg. Klart vi har lov å ha en menig om en designerkjole. Herlighet. Det er jo noe av poenget. Og hvem kritiserer Terese? Ikke jeg. Jeg er sikkert på at jeg er hennes største fan, jeg synes hun er fantastisk og fatter ikke hvor du leser kritikk av henne i hovedinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnei, ser at du kan tro det var hovedinnlegget jeg siktet til, men jeg mente i hovedsak avisartiklene det siste døgnet. Og litt HI også, hadde det vert en venninne som stilte i kjolen hadde du ikke sagt "stygg" og "grusom", men siden det er en kjent, ung kvinne så får hun bare finne seg i det. Er poenget med å gå i designkjole at man skal være ufin? Finnes mange andre måter å uttrykke på at et valg ikke er like heldig.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes både den o gjenta var nydelig jeg.

 

Men det var skikkelig feil med de svarte støvlettene til hennes kjole, og de andre jentenes også.

Og helt idiotisk opplegg at de skulle stilles ut så tynnkledde i sprengkulda - og konfransieren sa "Er jentene fine???" DET hadde de ikke gjort med gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ingen av kjolene til skijentene, men så uansett er det jentene jeg vil se. Hva de har på seg er ikke så nøye.er det også veldig sjeldent jeg ser en moderne kjole som jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, jeg kritiserer designeren. Synes det var litt dårlig gjort at ikke Terese fikk velge sin egen kjole på sin store dag. Hvis du synes dette dreier seg om jantelov (hallo?) eller sjalusi så får du bare sitte å furte. Ingen av mine venninner ville valgt en slik kjole, tror ærlig talt ikke Terese hadde valgt den heller. Når det gjelder kritikk i media har jeg ikke fått med meg det. Leste bare om designeren jeg. Kanskje du burde ta deg et glass vin. Du virker litt snurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi dele det glasset, i såfall. Hehe.

Jantenorge-kommentaren spilte mer på at det er så typisk straks noen har fått noe skikelig bra til så kommer det noen feite overskrifter med noe negativt. DET er Norge i et nøtteskall. Det var det som ikke hadde noe direkte med hovedinnlegget å gjøre. Ser nå at jeg formulerer meg helt elendig, er så trøtt, men må vente på mannen min som er på vei til datamaskinen og Skype på andre siden av jordkloden og da får en pent holde seg oppe litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Therese druknet i den kjolen, er helt enig i at det så ut som en stor smekke fremme:( Marit Bjørgen burde gått for en kjole med armer på siden hun har så store fremhevende muskler.

 

Kjolen til Vibeke Skofterud så ut som en stor poncho og Kristin sin kjole passet heller ikke til henne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terese er jo bare helt utrolig nydelig. Synd at hun ikke hadde en finere kjole ja. Hun har jo kropp og utseende til å bli kledd rålekkert. Dessuten så kjolen litt kald ut for vinteren. Hun kunne vært fin i en langarmet kjole som f.eks den Kate Middelton hadde på seg på forlovelses-pressekonferansen.

 

Kjolen ødela uansett ikke for en fantastisk dag, og ingen kunne sett bedre ut i den enn henne.

 

Hilsen STOR Johaug fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...