Gå til innhold

Hvordan er livet med 3 barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger å starte med prøvingen av nr 3. Har fra før en jente på 6 og en gutt på 4. Hvordan er overgangen fra nr 2 til nr 3? Hvordan blir det med bil..? vi har en ford mondeo vet ikke om vi må bytte den til noe større. Har bare 3 soverom men skal bygge ut med tiden.

 

Kan ikke dere med 3 barn fortelle meg litt hvordan hverdagen deres er og hvordan det var og gå gravid med 2 barn i hus?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kupper tråden din jeg =) for jeg lurer også på dette!

 

hilsen ei som venter nr 3.

Skrevet

Så koselig :) gratulerer :) kan jeg spørre hvor gamle dine barn er?

 

HI

Skrevet

Vi har en på 6 år 18 mnd og 4 mnd. Kan ikke si så mye annet enn at det er grådig travelt. Vi gleder oss til de blir litt større.. Det er trangt med tre barn i en stasjonsvogn så vi vurderer å kjøpe 7 seter...

Skrevet

Takk for svar :)

Noen andre?

Skrevet

noen som kan legge innlegget mitt på skravle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...