Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #1 Skrevet 7. mars 2011 Vi planlegger å starte med prøvingen av nr 3. Har fra før en jente på 6 og en gutt på 4. Hvordan er overgangen fra nr 2 til nr 3? Hvordan blir det med bil..? vi har en ford mondeo vet ikke om vi må bytte den til noe større. Har bare 3 soverom men skal bygge ut med tiden. Kan ikke dere med 3 barn fortelle meg litt hvordan hverdagen deres er og hvordan det var og gå gravid med 2 barn i hus?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #2 Skrevet 7. mars 2011 kupper tråden din jeg =) for jeg lurer også på dette! hilsen ei som venter nr 3.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Så koselig gratulerer kan jeg spørre hvor gamle dine barn er? HI
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #4 Skrevet 7. mars 2011 Vi har en på 6 år 18 mnd og 4 mnd. Kan ikke si så mye annet enn at det er grådig travelt. Vi gleder oss til de blir litt større.. Det er trangt med tre barn i en stasjonsvogn så vi vurderer å kjøpe 7 seter...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2011 #6 Skrevet 7. mars 2011 noen som kan legge innlegget mitt på skravle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå