Gå til innhold

ALLE mine venner sier at barn blir født blåøyde..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min ble født med BRUNE øyne..Ikke sorte, ikke blåe...MEN BRUNE... Og den øyenfargen har han fortsatt.. Flere som har hørt påstanden om blå øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mi jente var også født med mørk brune øyne som sakte ble mer og mer blå. Nå har hun knall blå øyne og er 10 måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var motsatt?

At alle ble født med brune/sorte øyne?

 

Jeg har hvertfall aldri sett nyfødte med blå øyne, kun helt mørke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har bare hørt at "de aller fleste barn blir født med blå øyne". det skjer unntak, men det er skjeldent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hørt at ALLE blir født med blå øyne, til og med mørkhudede.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine barn ble født med blå øyne. En av dem har nå nøttebrune øyne, den andre grønne.

 

Det er nok mange barn, særlig hvite barn, som blir født med blå øyne, men ikke alle selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hørt den påstanden, men begge mine er født med mørkebrune øyne. Man skal ha mye fantasi for å kunne kalle de øynene for blå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt den påstanden og gransket lillemanns øyne hver dag i et år i påvente av at de skulle bli brune, men den gang ei... de er fortsatt knall blå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelis+kian ♥

Gutten min ble født med knallsvarte øyne, og sånn er de enda :-) Ser ikke pupillen engang. Og folk sa faktisk at øynene hans var ikke brune/svarte, de var bare mørk mørk blå. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...