Gå til innhold

Når ser man "endelig" øyefarge på baby?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brune øyne, pappan har blå - vi fikk ei blåøyd jente sist, og nå lurer vi fælt på om lillesøster kommer til å få brune...

 

Husker ikke når vi så helt tydelig at hennes ble blå, noen som vet ca. tidspunkt hvor dette kan sees?

 

Helt uviktig selvsagt...men;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innen 6 mnd er det sikker sak, vi så allerede etter 3 uker at vår lille fikk brune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren vår ble født med mørkegrå øyne som ble blå, grønne så brunere og brunere. Da hun var halvannet var første gang jeg var sikker på at de kom til å bli brune, ikke grønne.

 

De har derimot blitt mye mørkere brune siden den gang. Nå som hun snart er 4 år nærmer de seg kastanjebrune, og da hun var 2 år var de mer grumsebrune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved 4 års alder har øyenfargen satt seg hos mine, jeg har brune, far blå, alle har hatt blå de første årene, så litt blanding, nå har to knallgrønne med blå ring og en grønn ytterst og brun innerst :) Har forandret på deg hele tiden fram til ca 4 års alder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blå øyne og pappan har grønne. Eldstemann på snart 4 har hele tiden hatt blå øyne, men nå i det siste ser jeg at de begynner på bli grønne...så jeg vet ikke enda. :) Minsten har fortsatt blå øyne, han er 2,5. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter hadde blå øyne i ca et år. De ble gradvis mer blandet i farget, og mørkere. Da hun var rundt 1.5 år var de nøttebrune.

 

Min andre datter begynner å forandre øyenfarge nå, hun er 1 år. De ser ut til å bli brune eller grønne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...