Gå til innhold

Det har seg sånn....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg begynte praksis i januar etter mange år hjemme.har slitt psykisk men nå føler jeg at jeg ikke mestrer praksisen,,er deppa og angst.

ville dere tvunget dere selv til å fortsette eller kutte ut og begynne behandling og bli bra først før evnt jobb neste gang.

mitt steminingsleie går veldig opp ned.ene halvtimen er jeg glad og vil på jobb men andre sekund er jeg deppa..skal jo ikke være sånn..er foresten på AAP.

men føler jeg så teit at jeg aldrig kommer meg ut i jobb..og ovenfor arbeidsgivers nå som har gitt meg en sjanse til praksis og se om det er noe for meg men jeg føler at jeg både takler det og ikke på samme gang..jeg vet jeg er også veldig ubestemmelig..får ikke bestemt meg ang ting..fex skal møte ei venninne men time etter avlyser jeg det,.vet ikke hvorfor det skjer:( vil jo ikke ha det sånn

 

måtte bare lufte tankene litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville fortsatt, men samtidig begnt i terpai. Det er fryktelig tungt å skulle mestre jobb når man har vært for lenge borte fra det og slitt psykologisk.

 

Ikke gi opp :-) Hold på lyspunktene og kjemp for at du får terapeutisk hjep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg sa til praksissjefen at jeg har fin helse...jeg jugde ikke for i januar følte jeg for å begyne og starte på nytt..jeg elsker jobbe men føler at jeg blir for engstelig rundt masse folk og sier stort sett ikke mye men samtidig er jeg sosial med venner og familie.jeg vil sååå gjerne ut i jobb men ere usikker på om sjefen vil ha meg der når jeg forteller at jeg skal begynne terapi:(

han trur at alt er bra selv om jeg har vært borte mye pga sykt barn og influensa.

huff vanskelig dette..og det verste er den ubestemtheten hos meg:(

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...