Gå til innhold

Jeg blir så oppgitt over noen folk!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kanskje naiv og en del av saueflokken, men hittil har det fungert fint for meg og ikke bekymre meg over alt her i verden. Jeg aksepterer at det finnes forskere med urent mel i posen, at det finnes stater som undertrykker og at det er muffens her og der.

 

Jeg har en bekjent som gikk på grunnskolen med meg, og dette mennesket ser konspirasjoner og muffens i ALT! Jeg blir helt matt av hvor mye energi dette individet bruker på å "oute" staten som store stygge ulven. Dette mennesket vil helst ha anarki, og mener at forskere kun er ute etter å lage bråk. Vaksiner av alle slag er alltid en metode for å teste ut kjemiske våpen, clud seeding (altså, at de sprøyter tunge partikler i skyer for å skape nedbør) kommer til å drepe alle levende organismer, stormaktene i verden skal slå seg sammen og skape enevelde over hele verden... Også videre, også videre! X-files er jo bare barnematen i forhold til hva dette mennesket tror og mener!

 

Jeg vil heller være en naiv sau enn å se farer og konspirasjoner i alt som finnes! Jeg lever i den (god) trua om at FN, WHO og Geneve konvensjonen gjør verden relativt trygg for meg. Ikke lever jeg i krig, ikke har barnet mitt blitt mutert av skadelige avfallsstoffer, og ikke regner det tungmetaller i hodet mitt på en slik skala at jeg ikke kan gå ut døra så fort det yrer.

 

Jepp, jeg kan bare la være å snakke med individet, men det er litt vanskelig når h*n er OVERALT og sprer sine meninger og (konspirasjons) tanker... slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mine dager med konspirasjonsteorier jeg også, men trives best når jeg klarer slappe av og være naiv...da er livet lettest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, akkurat det tror jeg å! Man kan vel ikke være helt riktig skrudd hvis man ånder og lever for konspirasjoner i den graden her??

 

Og måten dette mennesket skriver sine tanker og meninger på, virker som oftest som om det er skrevet under påvirkningen av narkotika. Røyka litt for mye gress kanskje??

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg ser jo at noen nyheter og visse ting ikke helt henger på greip i nyhetsbildet osv, og at man helt sikkert har utelatt en del info, men tar ikke så på vei pga det av den grunn...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres ut som en jeg kjenner hjemmefra. Etter forrige runde med svineinfluensa og dertilhørende vaksine, så sletta jeg han fra facebook. Det var jo ikke måte på til propaganda! Det var visst mange som tjente rått på vaksina ifølge ham.

 

(Vi vaksinerte oss ikke, men mener at det får være opptil hver enkelt å avgjøre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, høres ut som en jeg kjenner. Etter forrige runde med svineinfluensa og dertilhørende vaksine, så sletta jeg han fra facebook. Det var jo ikke måte på til propaganda! Det var visst mange som tjente rått på vaksina ifølge ham.

 

(Vi vaksinerte oss ikke, men mener at det får være opptil hver enkelt å avgjøre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...