Gå til innhold

Kan jobben si noe på at to kollegaer har et forhold?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har datet i 6mnd nå¨, og vi tror begge at dette kommer til å bli noe mer av. Vi har lagt lavt på jobb, mye pga vi ville være sikkre før vi offentliggjorde noe.

Vi jobber innen finans begge to. Jobber på samme kontor, i samme firma, men med to forskjellige ting.

Så sees igrunn bare i lunshen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk sterk følelse av det på deg, er du det ikke.. så blir du det iløpet av 6 mndr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det gjør noen verdens ting jeg da. på jobben min så er butikksjef og assisterende butikksjef samboere og forlovet. fikk faktisk sitt første barn for 5mnd siden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er arbeidsleder for 20 pers og deriblandt to par. Det er totalt ukomplisert, og de er 100% profesjonelle på jobben. Vi jobber også innen finans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber med HR. Så lenhe dere ikke jobber med det samme ser jeg ingen problem. Hos oss anbefaler vi gjerne at man i alle fall ikke jobber på samme gruppe, da dette kan bli litt for nært. Men så lenge dere ses primært i lunchen må dette være helt greit :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke går utover jobben burde det ikke være noe problem.

Jeg og mannen min fant hverandre på jobb.

Vi valgte og ikke fortelle noe før ca 6. Mnd etter at vi ble sammen. Og vi jobbet sammen i samme "team".

Vi sa ikke noe tilfelle noen ville påstå at jeg ble forskjellsbehandlet, siden mannen min var en type leder.

Det gikk veldig bra det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...