Gå til innhold

Er det slik at de fødslene som startet med vannavgang ofte drøyer litt ut i tid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke etter min erfaring, heller motsatt. Nr 1 kom uten vannavgang og fødselen drøyde i 2 døgn med rier. Nr 2 kom i en fart 1/2 døgn etter vannavgang, og kun 2 timer med rier. Rakk såvidt å legge meg i fødestolen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet gikk klokken 4 om natta, riene kom sånn smått i ni-tia på morgenen, ungen var ute like før tolv på natta. Førstegangsfødende. I aktiv fødsel (sånn 4 cm og ut) ca to timer. Veldig rask fødsel fra 4 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer bra med min erfaring. Vannet gikk hjemme ved midnatt og ungen var født 2 døgn senere. 10 timer aktiv fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge mine har startet med vannavgang.

 

1 fødsel: 6 timer fra vannet gikk til hun var ute

 

2 fødsel: 11 timer fra vannet gikk til han var ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok de vannet hos meg, for å sette i gang fødselen. Hadde 2,5 cm åpning før vannavgang, men ingen rier eller noen ting. Fra de tok vannet til han var ute gikk det 3,5 timer. Så det gikk unna gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke på meg i alle fall. Første fødsel startet ikke med vannavgang, tok 18 timer. Andre fødsel startet med vannavgang( hodet var ikke festet, så det kom som en foss), etter 7 timer var vesla ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke min erfaring. Fødte tre timer etter vannavgang, men har jo bare hatt den ene fødselen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer med meg, to døgn etter at vannet gikk kom gullet.Tok lang tid og var forbanna vondt, ble satt igang tilslutt. Etter dette sluttet jeg med sex, no more - ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, vannet gikk 5 om morgene, hadde kraftige rier. var i aktiv fødsel i 2 timer og 10 min. ungen var ute 8.40,så det tok 3 timer og 40 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første fødsel startet med vannavgang kl 18. Full åpning kl 22. Fødte 02. Syns det gikk ganske fort jeg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...